اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام نوروز

چادرهای هلال احمر در ملایر مستقر می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت جوانان هلال احمر ملایر از استقرار چادرهای امدادی این سازمان همزمان با ایام نوروز در ملایر خبر داد.

چادرهای هلال احمر در ملایر مستقر می‌شود

مرتضی میرزایی امروز در گفت‌وگو  با خبرنگار فارس در ملایر از آمادگی کامل اکیپ‌های هلال احمر این شهرستان به روال سال‌های گذشته در ملایر خبر داد و اظهار داشت: از روز 25 اسفند ماه افتتاح حرکت کاروان‌های امدادی و استقرار چادرهای هلال احمر را در شهرستان خواهیم داشت و در ورودی شهر در این چادرها خدمات امدادی از قبیل تست قند خون و فشار خون و... ارائه می‌شود.

وی نصب بنر، توزیع بروشور، بسته‌های فرهنگی و توزیع اقلام مورد نیاز مسافران در ایام نوروز را از دیگر خدمات هلال احمر در   نوروز برشمرد و افزود: استقرار نیروهای امدادی در محور ملایر به اراک در شهر زنگنه و پایگاه امداد جاده‌ای زاغه توسط نیروهای هلال احمر در این ایام انجام خواهد شد.

رئیس جمعیت جوانان هلال احمر ملایر از شهرداران و بخشداران خواست تا مکان‌های مناسبی را برای اسکان مسافران در صورت بروز مشکل در هر سه بخش جوکار، سامن و زند در نظر بگیرند و در این راستا هلال احمر برای این اسکان اضطراری مسافران بسته‌های غذایی، پتو و وسایل گرم و ... را در نظر گرفته است.

میرزایی از ادارات و نهادهای ملایر درخواست کرد بسته‌های فرهنگی خود را برای توزیع بین مسافران به اندازه کافی تهیه کنند و زودتر به هلال احمر تحویل دهند تا این سازمان برای توزیع این بسته‌ها با مشکل مواجه نشود.

وی از اداره تبلیغات اسلامی ملایر نیز خواست نسبت به تهیه مهر و چادر نماز برای چادرهایی که به صورت نمازخانه برای استفاده مسافران در نظر گرفته شده اقدام کند. 

رئیس جمعیت هلال احمر ملایر در پایان سخنانش گفت: چادرهای هلال احمر تا پایان تعطیلات کار امداد و خدمات‌رسانی را به مردم و مسافران نوروزی خواهند داشت و در این راستا می‌طلبد ادارات شهرستان نیز همکاری لازم را با هلال احمر داشته باشند.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول