اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با سومین روز از هفته منابع طبیعی

پایگاه اطفای حریق غرب اصفهان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: امروز هم‌زمان با سومین روز از هفته منابع طبیعی پایگاه اطفای حریق غرب استان واقع در شهرستان چادگان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

پایگاه اطفای حریق غرب اصفهان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابراهیم شریفی امروز در مراسم افتتاح پایگاه اطفای حریق غرب استان اصفهان بیان داشت: حفاظت از عرصه‌های طبیعی موجود در سطح کشور در مقابل آتش‌سوزی‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی ادامه داد: در حال حاضر با توجه به اقدامات صورت گرفته توسط یگان حفاظت منابع طبیعی میزان آتش‌سوزی در مراتع و عرصه‌های طبیعی موجود در سطح استان به میزان بسیاری کاهش یافته است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان اصفهان گفت: ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان نیز همواره با اختصاص اعتبارات مورد نیاز برای طرح‌های پیشگیری و جلوگیری از آتش‌سوزی در مراتع و عرصه‌های طبیعی در این راستا گام برمی‌دارد.

وی افزود: مراتع و عرصه‌های طبیعی استان به عنوان عرصه‌های ملی باید در مقابل تمامی تهدیدات طبیعی و غیر‌ طبیعی حفظ شوند و مردم نیز باید در این راستا با نیرو‌های حفاظتی همراه باشند.

شریفی با اشاره به اینکه هم‌زمان با سومین روز از هفته منابع طبیعی پایگاه اطفای حریق غرب استان واقع در شهرستان چادگان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت، تأکید کرد: طی سال‌های گذشته اقدامات بسیاری در راستای حفاظت از مراتع و عرصه‌های طبیعی موجود در سطح استان در مقابل آتش‌سوزی‌ها صورت گرفته است و اصفهانی‌ها نیز برای حفظ این عرصه‌ها هوشیار‌تر شده‌اند.

به گزارش فارس، 15 اسفندماه جاری و هم‌زمان با روز درخت‌کاری هفته منابع طبیعی در سراسر کشور آغاز شده و این هفته تا 22 اسفندماه جاری ادامه دارد و در حال حاضر سومین روز از هفته منابع طبیعی می‌گذرد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول