اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی

تنها مسافرخانه قروه پلمب شد / آمادگی برای پذیرایی از مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قروه از پلمب کردن تنها مسافرخانه این شهر به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی خبر داد.

تنها مسافرخانه قروه پلمب شد / آمادگی برای پذیرایی از مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، خداداد مولودی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی قروه با اعلام این خبر اظهار کرد: بازدیدهای دوره‌ای از مراکز پذیرایی و اماکن اقامتی شهرستان در آستانه سال نو آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 90 هزار مسافر در نوروز امسال به شهرستان قروه مسافرت کرده بودند، افزود: 105 هزار گردشگر و مسافر نوروزی از اماکن دیدنی و جاذبه‌های گردشگری این شهرستان بازدید کردند که مجموعه تفریحی و زیارتی باباگرگر، حمام تاریخی قصلان و دریاچه سراب بیشترین آمار گردشگر را دارا هستند.

مولودی تصریح کرد: در تعطیلات تابستان هم 169 هزار مسافر برای گذراندن اوقات فراغت خود به قروه سفر کردند که 147 هزار نفر از اماکن تاریخی و گردشگری یاد شده بازدید کردند.

* جابه‌جایی مسافران نوروزی با 260 دستگاه خودرو

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار قروه از خدمات دهی 260 خودرو برای جابه‌جایی مسافران نوروزی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: دو چادر راهنمای مسافران نوروزی نیز از 25 اسفند ماه تا 14 فروردین ماه سال 91 آماده پاسخگویی به سوالات مسافران در این شهرستان است.

پرویز اوسطی افزود: 6 معاونت اسکان و پذیرایی، انتظامی و امنیتی، فرهنگی، بهداشت و درمان، خدمات شهری و رفاه عمومی و آمار و اطلاع‌رسانی و دو کارگروه امداد و نجات و راهور و خدمات بین جاده‌ای تخصصی برای فراهم نمودن امکانات و تسهیلات لازم برای مسافران نوروزی در این شهرستان فعال شده است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول