اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری

خدمات کمیته امداد اصفهان معادل 180 میلیارد تومان بوده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در سال جاری در حوزه‌های مختلف معادل 180 میلیارد تومان بوده است.

خدمات کمیته امداد اصفهان معادل 180 میلیارد تومان بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدجواد صدق ظهر امروز در نواخته شدن زنگ نیکوکاری با اشاره به اینکه طی سال‌های گذشته تا‌کنون زنگ جشن نیکوکاری در مدارس استان به صدا درمی‌آید، اظهار داشت: هر سال این زنگ بانشاط‌تر و به صورت گسترده‌تر در مدارس استان نواخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طی 22 سال گذشته تاکنون در پایان هر سال جشن نیکوکاری در سطح کشور برگزار می‌شود، اضافه کرد: حضور مردم در آستانه سال جدید در جشن نیکوکاری به مثابه خانه‌تکانی دل‌ها است و مردم باید با حضور خود در این جشن از افراد نیازمند موجود در سطح جامعه حمایت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان تصریح کرد: نواخته شدن زنگ نیکوکاری در مدارس همانند هشداری است که مردم را از خواب غفلت نسبت به نیازمندان موجود در سطح جامعه بیدار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه خدمت رسانی به اقشار محروم و نیازمند موجود در سطح جامعه از وظایف ذاتی کمیته امداد امام خمینی(ره) به شمار می‌رود، ادامه داد: خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در سال جاری در حوزه‌های مختلف معادل 180 میلیارد تومان بوده است.

صدق با اشاره به اینکه خدمت به محرومان و نیازمند باید همواره محور فعالیت‌های تمامی مردم قرار بگیرد، تأکید کرد: حضور دانش‌آموزان و مردم در جشن نیکوکاری و کمک‌های آنها در این جشن به افراد نیازمند از ارزش معنوی بسیاری برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه اعلام جشن نیکوکاری در سراسر کشور وجدان خفته مردم را برای کمک به هم‌نوعان نیازمند خود بیدار می‌کند، افزود: حدود 500 هزار خیّر در سطح استان وجود دارد که این افراد در تمامی زمینه‌ها همراه و هم‌گام با کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول