اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت گرفت

انجام 800 مورد اطفاء حریق توسط یگان منابع طبیعی همدان

خبرگزاری فارس: فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان همدان از انجام 800 مورد اطفاء حریق در سال جاری در استان توسط این یگان در منابع طبیعی خبر داد.

انجام 800 مورد اطفاء حریق توسط یگان منابع طبیعی همدان

علی کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر حفاظت از منابع طبیعی را امری مهم و حساس برشمرد و اظهار کرد: بنا بر درخواست سازمان جنگل‌ها و در راستای حفظ منابع طبیعی و برخورد با متخلفان، یگان حفاظت از جنگل‌ها تشکیل که این یگان در استان همدان فعالیت خود را از سال 85 آغاز کرده و تاکنون اقدامات خوبی را در حفاظت و نگهداری از منابع طبیعی انجام داده است.

وی تعامل و همکاری با دهیاران در روستاها و شوراهای اسلامی و همه کسانی که در منابع طبیعی دست‌اندرکار هستند را از برنامه‌های این یگان عنوان کرد و گفت: یکی از اقدامات ما گشت، مراقبت و حفاظت یگان به صورت شبانه‌روزی است. 

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان از انجام 800 مورد اطفاء حریق در منابع طبیعی توسط نیروهای این یگان در 11 ماهه سال جاری خبر داد و گفت: کنترل و اطفاء حریق ادامه دارد و تلفن‌های این یگان آماده پاسخگویی به مردم در مواردی از این قبیل هستند. 

وی از کنترل و مدیریت دامداران و کوچ عشایر توسط یگان نظارت منابع طبیعی خبر داد و گفت: کار ساماندهی و ارتباط با عشایر و دامداران در خصوص استفاده درست از مراتع شروع و تصمیمات لازم برای عشایری که وارد استان می‌شوند پیش‌بینی شده که برابر قانون از مراتع استفاده کنند.

کرمی افزود: پاسگاه‌های حفاظت نیز در برخی شهرستان‌ها فعال هستند و برابر قانون با متخلفان برخورد جدی و لازم را دارند.

وی از انجام خلع ید در 600 هکتار از اراضی منابع طبیعی استان از بدو تأسیس یگان حفاظت منابع طبیعی خبر داد و گفت: با توجه به وجود 900 هزار هکتار منابع ملی در استان، وظیفه ما حفاظت از این منابع است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان همدان از دانشجویان مرتبط با رشته‌های منابع طبیعی خواست با این یگان در خصوص حفاظت از محیط زیست و ارائه راهکارهای سازنده همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/و۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول