اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان جوانان هلال ‌احمر:

جمعیت هلال‌ احمر 2 میلیون عضو جوان دارد

خبرگزاری فارس: معاون دانشجویی سازمان جوانان هلال ‌احمر گفت: جمعیت هلال‌ احمر با ظرفیت بالای اعضای جوان خود شامل 2 میلیون نفر در سطح کشور فعال است.

جمعیت هلال‌ احمر 2 میلیون عضو جوان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان محمدحسین جوادی پیش از ظهر امروز در کنگره علمی حوادث و سوانح طبیعی، گروه‌های آسیب‌پذیر، تجارب و آموخته‌ها در کرمان اظهار داشت: جوانان جمعیت هلال‌احمر بدون هیچ چشم‌داشتی در فعالیت‌های کمک‌رسانی شرکت می‌کنند.

وی افزود: جمعیت هلال ‌احمر با ظرفیت بالای اعضای جوان خود که حدود 2 میلیون نفر هستند به این نکته اعتقاد دارد که کانون‌های دانشجویی و طلاب در کنار خدمت‌رسانی، توانایی زیادی در بخش علمی دارد.

جوادی تصریح کرد: طی سال جاری دو کنگره در کشور برگزار شده است و تا پایان سال جاری نیز یک کنگره علمی دیگر در استان قم برگزار می‌شود. 

وی عنوان کرد: در کنار برگزاری این کنگره‌ها برای سال آینده برنامه‌ای پیش‌بینی شده است تا از طرح‌های کانون‌های دانشجویی حمایت شود و اعضای کانون‌های دانشجویی پژوهانه دریافت کنند.

جوادی اذعان داشت: در 800 دانشگاه کشور کانون دانشگاهی و در 300 مدرسه و حوزه علمیه کشور کانون طلاب مشغول به فعالیت هستند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری همایش علمی توجیهی دبیران کانون‌های دانشجویی و طلاب در تهران نشان دهنده ظرفیت بالای این کانون‌ها است.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول