اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان غربی:

باید نخبگان برای رفتن به مسجد راغب شوند

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی نخبگان را برای رفتن به مساجد راغب کرد.

باید نخبگان برای رفتن به مسجد راغب شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه سیدجواد محمودی امروز در آیین تجلیل از فعالان فرهنگی مساجد که در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی ارومیه تشکیل شد اظهار داشت: نخبگان علمی، ورزشی و هنری باید بیش از بیش با مسجد و اماکن مقدس مالوف شوند لذا برای اینکه آنها نیز برای حضور یافتن در این قبیل اماکن مذهبی راغب گردند باید برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی برگزار شود.

وی تصریح کرد: لازم است روش‌های نوین و ابزارهای جدید آموزشی برای تفهیم آموزه‌های دینی برای جوانان مورد استفاده قرار بگیرد تا آنها نیز با جذابیت این دین آسمانی بیش از پیش آشنا شده و خود به مبلغ و مروج توانمندی برای دین مبین اسلام تبدیل شوند.

این مسئول با بیان اینکه باید مساجد ما مملو از جوانان باشد خاطر نشان کرد: همان‌طور که حضور افراد سالخورده در هر محفل و مجمع مایه خیر و برکت است حضور یافتن جوانان در آیین‌های مذهبی منجر به این می‌شود که جامعه ما مقابل تهدیدها و شبیخون‌های فرهنگی بیش از پیش مصون شود.

محمودی به جایگاه مساجد در به ثمر رسیدن قیام‌های مردمی در سال 1357 اشاره کرد و گفت: اطلاعیه و بیانیه‌های امام خمینی (ره) دست به دست و سینه به سینه منتقل می‌شد و انقلابیان با جمع شدن در مساجد با عنایت به رهنمودها و فرمایشات امام خمینی (ره) حرکت‌های بعدی خود را ترسیم می‌کردند تا اینکه بالاخره انقلاب اسلامی با تلاش مردم مؤمن و انقلابی به ثمر رسید.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود به حماسه بی‌نظیر مردم در 12 اسفند ماه اشاره کرد و گفت: در این روز مردم با حضور شورانگیز و غرورآفرین خود پای صندوق‌های رأی یک بار دیگر چشم دشمنان اسلام را خیره کردند و جهان همچنان با وجود گذشت چند روز مبهوت این حضور میلیونی است.

انتهای پیام/صا10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول