اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 25 اسفندماه

نرخ‌ واحد مراکز اقامتی خراسان رضوی ابلاغ می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون اسکان و پذیرایی ستاد دائمی تسهیلات سفر خراسان رضوی گفت: تا 25 اسفند ماه تمام نرخ‌نامه‌های واحدهای اقامتی خراسان رضوی ابلاغ می‌شود.

نرخ‌ واحد مراکز اقامتی خراسان رضوی ابلاغ می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مسعود منتجبی در حاشیه جلسه اسکان و پذیرایی ستاد دائمی تسهیلات سفرهای خراسان رضوی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باید در نوروز 91 تمام واحدهای اقامتی استان را ساماندهی و مدیریت داشته باشیم، اظهار کرد: در زمان بحران باید از تمام توانایی و ظرفیت استان استفاده کرد همنطور که تمام نهادها تاکنون همکاری بسیار خوبی با این ستاد داشته‌اند.

وی افزود: ‌ورود مسافران به خراسان رضوی از 27 اسفند ماه تا 4 فروردین 91 است، البته باید برای شب عید و روز اول فروردین 91 برنامه‌ریزی منسجم و دقیقی داشته باشیم تا بتوانیم بهترین خدمات را به زائران ارائه کنیم.

معاون اسکان و پذیرایی ستاد دائمی تسهیلات سفر خراسان رضوی با اشاره به ظرفیت‌های اقامتی پیش‌بینی شده خاطر نشان کرد: ‌برای ایام نوروزی تمام هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها و مهمانسراها  پیش‌بینی شده است، البته در صورت نیاز از ظرفیت پارک‌ها و حتی فضاهای عمومی شهر نیز بهره می‌بریم.

وی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، همانند سال‌های گذشته بازرسی‌های مکرر از واحدهای اقامتی انجام می‌شود.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول