اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی:

آتش‌نشانی تبریز در ایام منتهی به نوروز در آماده‌باش کامل است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: آتش‌نشانان تبریز با آمادگی هرچه بیشتر در نقاط مختلف شهر و منطقه بازار مستقر شده و در ایام منتهی به نوروز در آماده‌باش کامل است.

آتش‌نشانی تبریز در ایام منتهی به نوروز در آماده‌باش کامل است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر تبریز، انوشیروان کرمانی‌نژاد ضمن توصیه‌های ایمنی به شهروندان و به منظور آمادگی هر چه بیشتر در روزهای پایانی سال و استقبال از بهار، از استقرار نیروهای آتش‌نشانی در نقاط حساس و پر ترافیک شهر و منطقه ببزار خبر داد.

وی افزود: برای ایجاد ایمنی بیشتر و سرعت عمل در اجرای عملیات امداد و نجات در حوادث احتمالی روزهای پایانی سال، تمام نیروهای امدادی آتش‌نشانی تبریز همراه با خودروها، موتورسیکلت‌هـای آتش‌نشانی و دیگر تجهیزات لازم آماده ارائه خدمات ایمنی به شهروندان هستند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز همچنین نقش رسانه‌های گروهی را در آگاهی‌بخشی به شهروندان برای ایجاد ایمنی بیشتر تاثیرگذار خواند و گفت: همکاری رسانه‌ها با سازمان آتش‌نشانی در این ارتباط حرف اول را می‌زند و می‌تواند در کاهش حوادث به ویژه در چهارشنبه آخر سال موثر باشد.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول