اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان:

رسانه‌های برتر در حوزه امر به معروف کردستان تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: رسانه‌ها و نشریات برتر استان که در حوزه امر به معروف و نهی از منکر فعالیت بیشتر و چشمگیری داشته‌اند مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

رسانه‌های برتر در حوزه امر به معروف کردستان تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قباد میمنت‌آبادی بعد از ظهر امروز در جلسه استانی ستاد احیا امر به ‌معروف و نهی ‌از منکر در سنندج، با اشاره به اقدامات معاونت فرهنگی ستاد احیای استان، اظهار کرد: شش جلسه با 32 مصوبه در طول سال جاری از سوی این معاونت تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: از دیگر اقدامات انجام شده توسط معاونت فرهنگی این ستاد شامل حمایت از مقالات و پایان‌نامه‌های دانشجویی با موضوع و محور امر به معروف و نهی از منکر و برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حاشیه شهرها و روستاهای استان است.

وی حمایت از کرسی‌های آزاداندیشی، حمایت از محصولات فرهنگی از قبیل فیلم‌های سینمایی، تیزر و غیره، برگزاری جشنواره کتاب سال را از دیگر اقدامات انجام شده ذکر کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: نشریه‌های برتر استان که در حوزه امر به معروف و نهی از منکر فعالیت بیشتر و چشمگیری داشته‌اند، مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

میمنت‌آبادی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سال جاری هر هفته یک مقاله در حوزه امر به معروف و نهی از منکر در رسانه‌های مکتوب استان منتشر شده است.

وی اظهار داشت: همه فعالیت‌های رسانه‌های استان رصد شده که در سال آینده رسانه‌های برگزیده مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول