اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 91 و در روز تامین‌ اجتماعی صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از پلی‌کلینیک تخصصی تامین اجتماعی در یاسوج

خبرگزاری فارس: مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال آینده و در روز تامین اجتماعی از پلی‌کلینیک تخصصی تامین اجتماعی در یاسوج بهره‌برداری می‌شود.

بهره‌برداری از پلی‌کلینیک تخصصی تامین اجتماعی در یاسوج

اسحاق غلامپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی وامدار تلاش کارفرمایان است و اگر این گروه در جامعه وجود نداشته باشند وجود چنین سازمانی بی­معنی خواهد بود.

وی با بیان اینکه امروز در استان ما بیش از 9 هزار کارفرما وجود دارد، خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی براساس معیارهای پرداخت حق بیمه بر مبنای دستمزد واقعی، پرداخت به موقع و کامل حق بیمه نیروی کار در مهلت مقرر و عدم بدهی کارگاه و حمایت از کارگران، تعدادی کارفرمای برتر را در استان به نمایندگی از کارفرمایان حامی کارگران انتخاب و از آنان در مراسمی تجلیل کرد.

*252 هزار نفر زیر پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد

وی تعداد افراد زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی در استان را 252 هزار و 996 نفر اعلام کرد و افزود: کارفرمایان به لحاظ کارآفرینی، ایجاد اشتغال، حمایت مادی، حفظ نیروی کار و انتقال بخشی از پرداخت­های جامعه به صندوق تأمین اجتماعی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند.

غلامپور عنوان کرد: سه کلینیک تخصصی در سطح استان برای درمان بیمه‌شدگان تامین اجتماعی وجود دارد.

وی از ساخت یک پلی‌کلینیک تخصصی دیگر خبر داد و عنوان کرد: این پلی‌کلینیک نیز سال آینده در روز تامین اجتماعی مورد بهره‌برداری قرار می­گیرد.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: سالانه سه هزار و 500 بیمه شده در پلی­کلینیک‌های این استان به صورت رایگان درمان می­شوند.

غلامپور افزود: در سال جاری در مجموع 27 میلیارد تومان در سطح استان برای درمان بیمه­شدگان هزینه شده است.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول