اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/نهبندان شهر دیرینه‌های پایدار/

ابراهیمی: نهبندان برای استقبال از مسافران نوروزی آماده است

خبرگزاری فارس: شهردار نهبندان گفت: با تدوین و اجرای برنامه‌های مختلف از هم‌اکنون شهر نهبندان را برای استقبال از مسافران نوروزی آماده کرده‌ایم.

ابراهیمی: نهبندان برای استقبال از مسافران نوروزی آماده است

عباس ابراهیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار داشت: برای زیباسازی پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر بیش از 5 هزار اصله نهال هرس و فرم‌دهی شدند.

وی ادامه داد: به منظور تأمین روشنایی بوستان‌ها و پارک‌های نهبندان برج‌های نوری نصب شده و تمامی آلاچیق‌ها و دیگر امکانات این فضاها به روز و جدید شدند.

شهردار نهبندان با بیان اینکه در حال حاضر تعداد چندین فضای سبز، سه پارک و چهار بوستان در سطح شهر ایجاد شده است، تصریح کرد: بوستان فاز نخست مسکن مهر با انرژی خورشیدی هم‌اکنون در دست اجرا و به مرحله پایان کار رسیده که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

ابراهیمی، از آسفالت شدن مجدد دو خیابان اصلی استقلال و قائم ‌شرقی این شهر خبر داد و افزود: کار آسفالت این دو خیابان در مساحتی بالغ بر 25 هزار مترمربع انجام شده که هزینه شدن اعتباری بیش از 250 میلیون تومان را در پی داشته است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه کار لکه‌گیری آسفالت در معابر اصلی و فرعی شهر نهبندان در دست اجرا است، افزود: رنگ‌آمیزی سرعت‌گیرها و جداول سطح شهر در دست اقدام است.

وی از جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی سطح شهر از هم‌اکنون و در ایام عید به طور کشیک خبر داد و گفت: در بحث زباله‌ها نیز علاوه بر جمع‌آوری شبانه نیز در ایام تعطیلات به طور روزانه و کشیک انجام می‌شود.

شهردار نهبندان اظهار داشت: علاوه بر تدارک دیدن سفره هفت‌سین در میدان ورودی شهر با همکاری جمعیت هلال‌احمر شهرستان نیز کار زیباسازی تمامی بلوارها و میادین نهبندان انجام شده است.

ابراهیمی ادامه داد: بیش از 20 سوئیت در مجتمع خدماتی و رفاهی شهرداری نهبندان تجهیز و آماده اسکان مسافران نوروزی و هم‌وطنان است.

وی با بیان اینکه تمامی خودروهای سبک و سنگین شهرداری نهبندان در ستاد بحران در ایام عید آماده خدمت‌رسانی به مردم و هم‌وطنان است، افزود: دو ایستگاه آتش‌نشانی شهر نهبندان نیز در تعطیلات نوروز به صورت کشیک برای خدمت‌رسانی آماده هستند.

شهردار نهبندان گفت: این نهاد آمادگی خویش را برای استقبال، پذیرایی و خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی و هم‌وطنان مسافر از آغاز سفرهای نوروزی تا پایان 14 فروردین‌ماه سال آینده اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول