اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار در گلستان صورت گرفت

نشست‎ هم‎اندیشی خبرگزاری‎های فعال با میراث‎ فرهنگی گلستان

خبرگزاری فارس: برای نخستین‎بار‎ در استان‎ گلستان، نشست هم‌اندیشی ‎خبرگزاری‌های فعال ‎در حوزه‌های مختلف میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان برپا شد.

نشست‎ هم‎اندیشی خبرگزاری‎های فعال با میراث‎ فرهنگی گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، مدیر کل میراث‎فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان در نشست با مدیران خبرگزاری‎های فعال در استان گفت: خبرگزاری‌ها در فرآیند توسعه استان، پیشگام بوده و افق این توسعه با همکاری و تعامل آنها سرعت بخشیده می‌شود.

قربان عباسی افزود: مدیران نیز باید خود را با رسانه‎ها هماهنگ کرده و با برنامه‎ریزی در راستای توسعه استان در افق پنج ساله گام بردارند.

وی ادامه داد: همراهی و تعامل خبرگزاری‎ها و رسانه‎ها با مدیران اهمیت دارد ‎و ارائه اطلاعات و اخبار در کمال صداقت، می‎تواند جامعه را از فضای سالم استانی آگاه کند.

عباسی بیان داشت: زمانی می‌توانیم به توسعه دست یابیم که توجه ویژه به بخش‌های مختلف از جمله رسانه‌ها داشته باشیم.

مدیر کل میراث‎فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان اضافه کرد: یکی از محورهای مهم توسعه استان بخش گردشگری است و نمی‎توان این بخش را نادیده گرفت و این اداره کل نیز نسبت به اجرای پروژه‌های بزرگ در حوزه گردشگری همت گمارده و با برنامه‌ریزی‎های مدون سرمایه‌گذاران را به این استان جذب می‎کند.

عباسی افزود: سند توسعه استان تهیه شده و افق توسعه بخش گردشگری در این سند دیده شده و همچنین برنامه‌ریزی‌های لازم برای افزایش ارزش افزوده بخش گردشگری در اقتصاد استان در حال انجام است.

وی اذعان داشت: در استان هشت موزه وجود دارد و با توجه به ثبت فرش ترکمن در فهرست آثار ملی کشور، موزه فرش نیز به زودی در گنبدکاووس راه‌اندازی خواهد شد.

در این نشست مدیران خبرگزاری‌های فعال در استان نیز به بیان مشکلات و انتقادات خود در حوزه اطلاع‌رسانی پرداختند.

در پایان با اهدای لوح تقدیر از فعالیت‌های خبرگزاری‌های فعال در حوزه‌های مختلف گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی گلستان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ن۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول