اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت‏ها در سمنان

برترین‏های مسابقات استانی قرآن کریم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: مرحله استانی مسابقات قرآن کریم بسیج دانش‏آموزی استان سمنان در چهار رشته حفظ، قرائت، عترت و درک مفاهیم برگزار شد و برترین‏های آن عصر یک‌شنبه معرفی شدند.

برترین‏های مسابقات استانی قرآن کریم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه استان سمنان در این مراسم گفت: مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم در هفته بسیج دانش‏آموزی، هشتم تا سیزدهم آبان 90 و مرحله شهرستانی آن در هفته بسیج به صورت حوزه‏ای و مرحله استانی نیز اسفندماه 90 برگزار شد.

غلامرضا حافظی خاطرنشان کرد: در مرحله استانی، 43 نفر خواهر و 45 نفر برادر در دو مقطع پوینده و پیشگام با یکدیگر به رقابت پرداختند که از این تعداد، هشت نفر از خواهران و هشت نفر از برادران و در مجموع 16 نفر به مرحله کشوری راه یافتند.

وی افزود: سیدمحمد حسنی‏پور از مقطع پوینده و سیداحمد شاه‏مرتضی از مقطع پیشگام هر دو در رشته قرائت و امیرحسین کلاهی از مقطع پوینده در رشته درک مفاهیم،‌ عرفان جمشیدی از مقطع پیشگام در رشته عترت همگی از شهرستان دامغان و از سمنان، امیرحسین سعدالدین از مقطع پوینده و عارف کاشی از مقطع پیشگام هر دو در رشته حفظ، علیرضا قادری از مقطع پیشگام در رشته درک مفاهیم و محمد ابراهیمی از مقطع پوینده در رشته عترت به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه استان سمنان اظهار داشت: فائزه نادری از مقطع پوینده در رشته درک مفاهیم از گرمسار، فاطمه عباسیان از مقطع پوینده در رشته عترت از دامغان و از سمنان، از مقطع پیشگام فاطمه حمیدی در رشته عترت، مائده عباسیان در رشته درک مفاهیم، زینب شاطری در رشته حفظ و الناز همتی در رشته قرائت و از مقطع پوینده مهسا درویشیان در رشته حفظ و مهشید فرهمند در رشته قرائت موفق شدند به مرحله کشوری راه یابند.

وی در پایان تصریح کرد: مرحله کشوری مسابقات قرآن و عترت بسیج دانش‏آموزی، اردیبهشت‌ماه  سال 91 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول