اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس:

3 میلیون نفر در طرح تربیت حافظان قرآن ثبت نام کردند

خبرگزاری فارس: رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی از ثبت نام بیش از سه میلیون نفر در گام نخست اجرای طرح تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم خبر داد.

3 میلیون نفر در طرح تربیت حافظان قرآن ثبت نام کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، لاله افتخاری عصر امروز در نشستی در بخش مرکزی تهران اظهار کرد: در گام نخست این طرح، ثبت نام دو میلیون متقاضی پیش‏بینی شده بود که خوشبختانه عدد امروز ثبت‏نامی‏ها، یک میلیون نفر بیش از آن پیش‏بینی است.

وی ادامه داد: یکی از دستاوردهای حاصل از تشکیل فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی، لبخند رضایت رهبر معظم انقلاب بود.

افتخاری اضافه کرد: در این طرح، زمینه‏سازی‏های لازم در راستای تربیت نیروهای انسانی، پژوهشگر و نخبگان در نظر گرفته شده است.

رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی همه امت اسلامی ایران را نخبه سیاسی خواند و افزود: هر چند همه امت اسلامی ایران نخبه سیاسی قلمداد می‏شوند؛ اما یکی از وظایف من، عهده‏داری ریاست فراکسیون نخبگان و مخترعان است.

وی ادامه داد: در این خصوص اقداماتی نظیر ساماندهی شرایط، تصویب بودجه‏های لازم، اصلاح قانون خدمت سربازی، حمایت از تاسیس شرکت‏های دانش‏بنیان و ... در مجلس هشتم محقق شد.

افتخاری اضافه کرد: علاوه بر این، مباحث فرهنگی نظیر عفاف و حجاب نیز از دیگر پیگیری‏هایی است که در این مجلس صورت اجرایی به خود گرفت.

رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی، حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر را وسیع خواند و ادامه داد: اگر نمایندگان تهران در عوض رسیدگی به امور کلان کشوری که در نهایت منافع همه امت اسلامی را در پی دارد، صرفا حضور در میان مردم را ملاک عمل قرار دهند، در طول مدت چهار سال نیمی از مساجد، بدون سرکشی باقی می‏ماند.

افتخاری اضافه کرد: هر چند حضور در میان مردم افتخاری بزرگ و سعادتی الهی برای وکلای شما در خانه ملت قلمداد می‏شود؛ اما باید به رفع مشکلات مردم در داخل صحن بهارستان رای داد و پیگیری کرد.

رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی افزود: در تقسیم‏بندی‏های به عمل آمده نواحی مختلف تهران بین نمایندگان، هیچ‏گاه بومهن، جاجرود و کرشت در مناطق من نبوده؛ اما همواره سعی داشتم تا مشکلات مردم این نواحی پیگیری شود و به نتیجه برسد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول