اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان صورت گرفت

غبارروبی از گلزار شهدای دهدشت

خبرگزاری فارس: طی مراسمی گلزار شهدای دهدشت عطرافشانی و غبارروبی شد.

غبارروبی از گلزار شهدای دهدشت

‌به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه عصر امروز به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرماندار شهرستان کهگیلویه به همراه پرسنل بنیاد شهید و جمعی از مسئولان این شهرستان، گلزار شهدای دهدشت غبارروبی و عطرافشانی شد.

در حاشیه این مراسم، ناصر رضایی فرماندار کهگیلویه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران نهادی برخاسته از بطن نظام و انقلاب است.

فرماندار کهگیلویه افزود: بنیاد شهید با توجه به جامعه هدفی که دارد دارای ارزش‌های خاص و قداست ویژه‌ای در ایران اسلامی است.

رضایی در ادامه خاطرنشان کرد: خدمت در این نهاد مقدس و خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگری از جایگاه ویژه و خاصی برخوردار است و ارزش خدمت‌رسانی به خانواده زیرپوشش این نهاد، مضاعف است.

این مسئول عالی اجرایی شهرستان کهگیلویه ابراز داشت:  یکی از راه‌های بزرگداشت مقام شهدا، جانبازان و ایثارگران خدمت صادقانه و مورد نیاز به ایثارگران و خانواده آن‌ها است.

رضایی با بیان این‌که امکانات و خدمات خوبی به جامعه ایثارگری ارائه می‌شود و بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه در همه عرصه‌ها پیشتاز و نمونه بوده است، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران دارای پرسنلی است که همواره نسبت به انجام وظایف کوشا، متعهد و پیشرو بوده‌اند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول