اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان:

تمام کتابخانه‌های دشتستان به امکانات نرم‌افزاری مجهز می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان گفت: تمام کتابخانه‌های دشتستان به امکانات نرم‌افزاری مجهز می‌شوند.

تمام کتابخانه‌های دشتستان به امکانات نرم‌افزاری مجهز می‌شوند

علی دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی یکی از مهم‌ترین رویکردهای دولت خدمتگزار و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی در سال‌های اخیر است و در شهرستان دشتستان نیز اقدامات مطلوبی در راستای توسعه و ترویج فعالیت‌های فرهنگی شاهد بوده‌ایم.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: کتابخوانی یکی از مسائل مهم فرهنگی و اجتماعی است که در سال‌های اخیر همواره مورد توجه مسئولان فرهنگی کشور بوده و به موازات این مسئله در شهرستان دشتستان و بخش‌های تابعه این شهرستان عملکرد بسیار خوبی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی شاهد بوده‌ایم.

دهقان با اشاره به پایین بودن سرانه مطالعه در شهرستان دشتستان ابراز داشت: علی‌رغم تمامی تلاش‌های صورت گرفته هنوز هم سطح مطالعه در شهرستان کم‌تر از حد استاندارد است و باید با برنامه‌ریزی‌های کاربردی زمینه ترویج فرهنگ کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه را در شهرستان افزایش دهیم.

وی اضافه کرد: تعامل ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان گامی مهم و مؤثر در راستای توسعه و گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی است و از مسئولان شهرستان دشتستان می‌خواهیم متناسب با پتانسیل و نیروی انسانی خود روابط متقابل با نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان را گسترش دهند.

این مسئول ابراز داشت: در نشست‌های مستمری که در روزهای گذشته با مسئولان هلال احمر شهرستان دشتستان داشته‌ایم توافقات لازم در راستای همکاری و تعامل متقابل را انجام داده‌ایم.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان عنوان کرد: تجهیز کتابخانه‌های هلال احمر در شهرستان دشتستان یکی از توافقات نشست با مسئولان هلال احمر شهرستان دشتستان بود و در این زمینه شاهد تجهیز این کتابخانه‌ها در ابتدای سال آتی خواهیم بود.

دهقان افزود: برگزاری کلاس‌های ضمن خدمت با موضوعات کمک‌های اولیه از اقدامات تعاملی متقابلی است که در شهرستان دشتستان شاهد آن خواهیم بود و این امر زمینه‌ساز افزایش توانایی‌های فردی و اجتماعی کتابداران شهرستان است و از اقدامات مثبت نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان محسوب می‌شود.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان اذعان داشت: برگزاری مسابقات کتابخوانی از رویکردهای مهم نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان در راستای ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی است و با همکاری هلال احمر و جمعیت تحت پوشش این نهاد در راستای گسترش فعالیت مسابقه‌های این نهاد تلاش خواهیم کرد.

دهقان در ادامه با بیان اینکه تمام کتابخانه‌های دشتستان به امکانات نرم‌افزاری مجهز می‌شوند گفت: باید با افزایش امکانات کتابخانه‌ها در راستای نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی گام برداریم.

 

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول