اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی:

13 درصد مساجد آذربایجان‌شرقی مجهز به کتابخانه باز هستند

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه هماهنگی و نظارت برکانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی گفت: در بیش از 13 درصد از مساجد استان کانون فرهنگی هنری دایر است، که تمام این کانون های فرهنگی هنری مجهز به کتابخانه باز هستند.

13 درصد مساجد آذربایجان‌شرقی مجهز به کتابخانه باز هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از دبیرخانه هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی، محمد هادی‌نیا در جمع مدیران مسئول و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری استان، مخاطب‌شناسی و جذب مخاطب را عنصر اول و محور اصلی فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد عنوان کرد.

وی اظهار کرد: تسلط به دانش و اطلاعات روز و توجه به فاکتورهای مختلف مخاطب از جمله گروه سنی، سطح تحصیلات و اطلاعات عمومی از عوامل مهم در جذب و شناخت مخاطب است.

هادی‌نیا افزود: به دلیل فعالیت افتخاری عوامل اجرایی کانون‌های فرهنگی هنری داشتن حسن نیت، دلسوزی و محبت می‌تواند عامل موثری در جذب و نگهداشت جوانان در فضای معنوی مساجد باشد.

وی شناخت شیوه و روش‌های مناسب انتقال مفاهیم را از دیگر عناصر مهم در فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد دانست و اظهار داشت: هماهنگی با آموزه‌های دینی مهمترین محور در روش و شکل و نحوه ارائه مفاهیم است.

هادی‌نیا با توصیف کانون‌های فرهنگی هنری به‌عنوان محل معنوی، دینی و افتخاری اظهار کرد: به شرط رعایت این عناصر باعث ماندگاری آن مراکز به‌عنوان باقیات الصالحات فرهنگی، آموزشی خواهیم بود.

هادی‌نیا در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه تا پایان سال‌ جاری شاهد فعالیت 620 کانون فرهنگی هنری خواهیم بود، یادآور شد: در بیش از 13 درصد از مساجد استان کانون فرهنگی هنری دایر است، که تمام این کانون های فرهنگی هنری مجهز به کتابخانه باز  هستند.

وی افزود: 250 کتابخانه و قرائتخانه عمومی نیز در سطح کانون های فرهنگی هنری استان با 13 هزار صندلی مطالعه توانسته اند، بخش قابل توجهی از جوانان استان را تحت پوشش قرار دهند. 

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول