اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد

افزایش 50 درصدی تجهیزات و امکانات هلال احمر زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر گفت: تجهیزات، امکانات و پرسنل جمعیت هلال احمر استان زنجان 50 درصد افزایش یافته است.

افزایش 50 درصدی تجهیزات و امکانات هلال احمر زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسین عزیزی ظهر امروز در مراسم مانور روز بدون حادثه اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 4 میلیارد تومان به منظور تهیه خودروهای جمعیت هلال احمر استان زنجان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع یک هزار و 200 پایگاه هلال احمر در سطح کشور طی تعطیلات نوروزی فعال است، خاطر نشان کرد: 125 هزار امدادگر نوروزی در این پایگاه‌ها مستقر و فعالیت می‌کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر با تاکید بر اینکه جمعیت هلال احمر استان زنجان بعد از استان هرمزگان بیشترین اعتبارات را جذب کرده است، اضافه کرد: 100 درصد اعتبارات را جذب کرده‌ایم.

وی به افتتاح مرکز درمانی تخصصی جمعیت هلال احمر استان زنجان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر دانشگاه علمی کاربردی جمعیت هلال احمر نیز با جذب 92 نفر دانشجو فعالیت می‌کند.

عزیزی با بیان اینکه ی هزار و 47 خانوار در سال جاری به دلیل حوادث مختلف آسیب دیده‌اند، ادامه داد: اعضای این خانواده‌ها 4 هزار و 325 نفر گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد مصدومان حوادث و سوانح در سال جاری 634 نفر گزارش شده است، تصریح کرد: از ابتدای سال تا کنون 4 هزار نفر نجات یافته، یک نفر فوت شده در حین انتقال و 50 نفر نیز فوتی در صحنه اعلام شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر با بیان اینکه در طول سال جاری بیش از 15 هزار و 560 نفر توسط جمعیت هلال احمر استان زنجان اسکان یافته‌اند، خاطر نشان کرد: راه‌اندازی امداد هوایی در آینده‌ای نزدیک از دیگر خدمات ویژه جمعیت هلال احمر محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 14 هزار و 78 نفر امدادگر در جمعیت هلال احمر استان زنجان فعالیت دارند، یادآور شد: 656 نفر پرسنل و نجات‌گر با جمعیت هلال احمر همکاری می‌کنند.

عزیزی به فعالیت 2 هزار و 138 نفر به عنوان نیروی عملیاتی در جمعیت هلال احمر استان زنجان اشاره کرد و گفت: پنج دستگاه خودروی سنگین و 132 دستگاه خودروی مختلف امداد از امکانات جمعیت هلال احمر محسوب می‌شود.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول