اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی خبر داد

کمک امدادگران جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به 308 حادثه جاده‌ای

خبرگزاری فارس: مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی گفت: جمعیت هلال‌احمر این استان از ابتدای سال جاری با پوشش 308 حادثه و سانحه جاده‌ای توانستند به 660 مجروح رسیدگی کنند.

کمک امدادگران جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به 308 حادثه جاده‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی صبح امروز در جمع مسئولان خراسان‌جنوبی اظهار داشت: 213 نفر که دارای جراحات سطحی بودند نیز سرپایی درمان شدند.

محمدرحیم شهریاری تصریح کرد: هم‌چنین 447 نفر برای درمان بیشتر به مراکز درمانی و بیمارستانی اعزام شده و 200 نفر نیز اسکان موقت شدند.

وی یادآور شد: در این مدت بیش از 320 خانوار از خدمات امدادگران هلال‌احمر در پایگاه‌های جاده‌ای بهره‌مند شدند.

*فوت 30 نفر در حوادث جاده‌ای خراسان‌جنوبی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی تصریح کرد: تعداد فوتی‌های 11 ماه گذشته در حوادث جاده‌ای خراسان‌جنوبی نیز 30 نفر بوده است.

شهریاری گفت: در حال حاضر 12 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در خراسان‌جنوبی فعال است که در هر پایگاه یک دستگاه خودرو و یک دستگاه آمبولانس به وسیله دو نجاتگر کادر و سه نجاتگر داوطلب در محورهای مواصلاتی استان حوادث و سوانح را پوشش می‌دهند.

*محور بیرجند قاینات شاهد بیشترین حوادث جاده‌ای بوده است

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی گفت: علاوه بر این فعالیت‌ها تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اعزام به مناطق سیل‌زده و زلزله‌زده به آنان نیز کمک‌رسانی کردند.

شهریاری یادآور شد: داوطلبان و امدادگران این جمعیت با حضور در هفت مورد زلزله به  200 نفر از مردم روستاهای نهبندان و سربیشه امدادرسانی کرده و 55 دستگاه چادر امدادی بین آنان توزیع کردند.

وی افزود: هم‌چنین امدادگران در وقوع پنج مورد سیلاب و روان‌آب در استان 95 نفر را اسکان و جان 250 نفر را از برف و کولاک زمستانی نجات دادند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول