اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد گرگان تاکید کرد

افزایش رضایت‌مندی دانشجویان اولویت‌کاری دانشگاه آزاد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان گفت: افزایش رضایت‌مندی دانشجویان باید مهم‌ترین اولویت‌کاری کارکنان دانشگاه باشد.

افزایش رضایت‌مندی دانشجویان اولویت‌کاری دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان، رضاعلی محسنی در جلسه پایانی سال 1390 دانشگاه با بیان اینکه تمام اقدامات و برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی گرگان در سالیان اخیر و تا سال 1395 براساس سند توسعه و برنامه از بیش تعیین شده انجام می‌گیرد، گفت: نگاه برنامه‌محور سبب توسعه همه جانبه و پویایی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان شده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی گرگان در سال 1390 با مشارکت و همفکری همه کارکنان و اعضای هیئت علمی اقدامات مفید و موثر بسیار زیادی انجام داده که این اقدامات منجر به کسب افتخارات متعددی شده که پیشرفت و توسعه دانشگاه را سبب شده است.

این مسئول اظهار امیدواری کرد سال جدید نیز دانشگاه آزاد اسلامی گرگان به اهداف مندرج در سند توسعه خود دست یابد.

رئیس شورای اموزشی منطقه 10 دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه تمام این اقدامات در سایه اعتماد به همکاران و ایجاد فضای تلاش و فعالیت در این واحد دانشگاهی فراهم شده افزایش رضایت‌مندی دانشجویان را مهم‌ترین اولویت‌کاری کارکنان دانشگاه ذکر کرد.

وی در مورد مهم‌ترین برنامه‌های سال 1391 دانشگاه آزاد اسلامی گرگان گفت: گسترش رشته‌های تحصیلات تکمیلی در مقاطع دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد، پذیرش دانشجو در رشته دکترای حرفه‌ای، ارتقای امتیاز دانشگاه و توسعه مراکز تحقیقاتی و پژوهشی از مهمترین این برنامه‌ها بوده است.

محسنی توسعه معاونت سما، برگزاری کنفرانس‌های بین‌المللی، افزایش تسهیلات رفاهی کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه، ارتقای سطح علمی اساتید دانشگاه، تجهیز آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها، خرید و یا یا احداث بیمارستان، افتتاح بیش از 20 هزار مترمربع از پروژه‌های عمرانی و آغاز به کار پروژه‌های جدید از جمله مهمانسرا و استادسرا، از مهمترین اولویت‌های سال 1391 دانشگاه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان رشد 700 درصدی مقالات ISI در سال جهاد اقتصادی را نشان از فعالیت مناسب دانشگاه در جهاد علمی ذکر کرد و اظهار امیدواری کرد سال 1391 سالی همراه با موفقیت و سربلندی برای مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی گرگان در تمامی عرصه ها باشد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان گلستان دیگر سخنران این مراسم بود که طی سخنان کوتاهی با تقدیر از برگزار کنندگان این نشست گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 12 اسفند مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بود و دشمنان انقلاب را از ضربه زدن به انقلاب ناامید کرد.

حجت‌الاسلام حسنعلی مازندرانی با تشکر از اقدامات صورت گرفته در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان و با تقدیر از خدمات کارکنان این واحد دانشگاهی در سال 1390 از خداوند متعال برای همگان سلامت مسئلت کرد و اظهار امیدواری کرد سال آینده، سالی پربرکت و سرشار از موفقیت برای ایران اسلامی باشد.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول