اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت گرفت

بیشترین جرایم کاشان در عوارضی اتوبان کاشان قم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعزیزات حکومتی کاشان گفت: عوارضی اتوبان کاشان قم در سال جاری بیشترین میزان جرایم و پرونده تخلفات این شهرستان را به خود اختصاص داد.

بیشترین جرایم کاشان در عوارضی اتوبان کاشان قم

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سعید بلانی‌زاده چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حالی که همه‌ساله پرونده‌های قاچاق کالا و ارز بیشترین میزان جرایم را به خود اختصاص می‌داد امسال پرونده تخلف عوارضی کاشان قم در بین پرونده‌های دیگر تخلف در این شهرستان بیشترین میزان جریمه را داشت. 

وی خاطرنشان کرد: در تعطیلات نوروز سال جاری عوارضی اتوبان قم کاشان در اقدامی خودسرانه اقدام به افزایش قیمت کرد که با گزارش این تخلف، تیم بازرسی و قاضی کشیک در محل عوارضی حاضر و بررسی در این زمینه آغاز شد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی کاشان افزود: پس از بررسی محرز شد افزایش قیمت بدون مجوز از مراجع ذی‌صلاح و خودسرانه از سوی شرکت متولی انجام شده و در این مدت مبالغ زیادی را از سوی مسافران نوروزی دریافت کرده است، پس از اقدامات قضایی، تحقیقات و استعلامات انجام شده در مورد تخلف صورت گرفته، شرکت مذکور به پرداخت 210 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

وی یادآور شد: با توجه به اهمیت پرونده سیر مراحل نهایی پرونده بلافاصله انجام و حکم صادره به صورت کامل اجرا شد.

بلانی‌زاده همچنین از اصناف شهرستان خواست تا از افزایش خودسرانه قیمت‌ها خودداری کرده که در غیر اینصورت بازرسان دستگاه‌های نظارتی شهرستان و نیروهای اداره تعزیرات حکومتی کاشان با هنجارشکنان و متخلفان اقتصادی برخورد قاطعانه و جدی می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به عضویت اداره تعزیرات حکومتی در سه کمیته ستاد نوروزی، کمیته دریافت پیشنهادات و انتقادات و رسیدگی به شکایات مردمی و کمیته ستاد تسهیلات سفر شهرستان کاشان گفت: فرم‌های نظرسنجی و تنظیم شکایات، آماده و در اختیار دستگاه‌های عضو کمیته قرار گرفته تا در دسترس شهروندان و مسافران نوروزی قرار داده شود تا از پیشنهادات و انتقادات شهروندان و مسافران در جهت بهبود فعالیت‌ها استفاده شود.

به گفته وی شماره تماس 5554111 تعزیرات حکومتی شهرستان در ساعات اداری حتی در ایام تعطیلات و همچنین سامانه 124 اداره صنعت، معدن و تجارت در حوزه تجارت در تمام ایام شبانه‌روز آماده دریافت شکایات و گزارشات شهروندان و مسافران نوروزی است.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول