اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران خبر داد

راه‌اندازی 114 خانه‌ قرآنی در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران گفت: سهمیه استان در راه‌اندازی خانه‌های جدید قرآنی، 33 مرکز بوده است که با رایزنی‌ها به 114 خانه قرآن رسیده است.

راه‌اندازی 114 خانه‌ قرآنی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، ذات‌الله زارعی ظهر امروز در یازدهمین مجمع عمومی اتحادیه موسسات و خانه‌های قرآنی استان مازندران که در سالن اجتماعات اهل‌البیت دفتر نمایندگی ولی فقیه مازندران برگزار شد، با تاکید بر فعالیت‌های قرآنی در دهیاری‌های استان، بیان داشت: ما وظیفه داریم برای ترویج فرهنگ ناب قرآنی همه امکانات خود را بسیج کنیم.

زارعی با اشاره به تهاجم فرهنگ غربی به جامعه خاطرنشان کرد: فرهنگ ناب قرآنی باید برای مقابله با ناهنجاری‌ها و ناتوی فرهنگی در جامعه جاری شود.

وی با بیان این مطلب که در زمینه‌های عمرانی و اقتصادی هرچه قدر تلاش کنیم بدون بسترسازی فرهنگی و قرآنی بی‌ثمر خواهد بود، گفت: زیرساخت رشد و توسعه در روستا، بسترسازی در امور فرهنگی با مفاهیم ناب قرآنی است.

زارعی به تلاش دهیاران برای ترویج فعالیت‌های قرآنی در روستاها اشاره کرد و افزود: یکی از شاخص‌های مهم در ارزیابی فعالیت‌های دهیاران تلاش در عرصه قرآنی است.

مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران به راه‌اندازی خانه‌های جدید قرآنی و تجهیز آن اشاره کرد و بیان داشت: سهمیه استان در راه‌اندازی خانه‌های جدید قرآنی تعداد 33 مرکز بوده است که با رایزنی‌های انجام شده به 114 خانه قرآن رسیده است.

وی صرف مبالغ مالی در عرصه‌های قرآنی را درآمدزایی ذکر و خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی برای حمایت 10 میلیون ریالی از خانه‌های قرآنی استان انجام می‌شود.

در ادامه این مراسم هدایایی از طرف اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، دارالقرآن اداره کل و اتحادیه موسسات و خانه‌های قرآنی به مدیرکل امور روستایی و کارشناس مسئول اداره کل امور روستایی استانداری مازندران اهدا شد.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول