اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

طرح‌های ‌قرآنی مازندران حمایت می‌شوند

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: طرح‌های ‌قرآنی مازندران از طریق تسهیلات بانکی حمایت می‌شوند.

طرح‌های ‌قرآنی مازندران حمایت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید علی‌اکبر طاهایی ظهر امروز در یازدهمین مجمع عمومی اتحادیه موسسات و خانه‌های قرآنی استان مازندران با اشاره به این مطلب که انقلاب اسلامی ایران بر پایه آموزه‌های قرآنی به ثمر نشست، بیان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی بر پایه مجاهدت کسانی شکل گرفت که با قرآن مانوس بوده‌اند و امام راحل را برای دستیابی به اهداف بلندش کمک و یاری رساندند.

طاهایی افزود: درس‌های برگرفته از قرآن موجب ایثارگری‌ها شد و به ایثارگران انقلاب و دفاع مقدس جان تازه داد.

وی حضور گسترده مردم در انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن را به برکت آموزه‌های قرآنی توصیف کرد و گفت: خانواده‌هایی که با قرآن مانوس می‌شوند در جنبه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی به پشتوانه‌های مهمی دست می‌یابند.

رئیس شورای قرآن استان مازندران با تقدیر از مدیرکل، رئیس دارالقرآن و مدیرعامل اتحادیه موسسات و خانه‌های قرآنی اداره تبلیغات اسلامی مازندران، گفت: تلاش‌های قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران و کسب پی در پی عناوین برتر کشوری، قابل تقدیر است.

طاهایی در ادامه ابراز داشت: قرآن مازندران، وضعیت برجسته‌ای در کشور دارد.

این مسئول، قرآنی بودن انقلاب اسلامی را موجب تعمیق موج بیداری اسلامی ذکر و خاطرنشان کرد: آموزه‌های قرآنی موجب عزتمندی ایران اسلامی در جهان شده است.

استاندار مازندران به حمایت‌های استانداری از طرح‌های قرآنی اشاره کرد و متذکر شد: پیگیری‌هایی از بانک‌های استان انجام شده است و برای طرح ارزشمند شامخ 114 نیز در بودجه سال آینده تدابیر خوبی اندیشیده می‌شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان مازندران خواستار معرفی هر چه بیشتر مفاخر استان مازندران توسط اداره کل تبلیغات اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شد و اذعان داشت: مفاخر بزرگی مانند آیت‌الله اللهیان، آیت‌الله کوهستانی، آیت‌الله حسن‌زاده و آیت‌الله جوادی آملی، سعیدالعلما، شهدا و خانواده شهید از بزرگان ارزشمند مازندران هستند که با انس با قرآن به مدارج بالایی رسیدند.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول