اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان البرز:

164 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به مددجویان استان البرز پرداخت شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان البرز از پرداخت 164 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به مددجویان استان البرز خبر داد.

164 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به مددجویان استان البرز پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز، علی سالارکیا با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح‌های اشتغال شامل کارانگیزی، توان‌افزایی و خودکفایی 164 میلیارد ریال تسهیلات بانکی و امدادی به مددجویان این استان پرداخت شده است.

وی افزود: هم‌چنین در این زمینه یک‌ هزار نفر از افراد نیازمند جویای کار به مراکز کاریابی معرفی شده‌اند و 2 هزار نفر نیز آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفته‌اند.

وی ادامه داد: در سال جاری 2 میلیارد و 500 میلیون ریال وام قرض‌الحسنه با اقساط بلندمدت برای آزادی تعدادی از محکومان مالی نیازمند غیر بزهکار نیز در این استان پرداخت شده است.

سالارکیا اظهار داشت: این وام قرض‌الحسنه با اقساط بلندمدت برای آزادی 55 محکوم مالی نیازمند غیر بزهکار در البرز پرداخت شد.

وی ادامه داد: توزیع کارت‌های اعتباری ویژه به بیماران خاص، توزیع بسته‌های بهداشتی به دانش‌آموزان از دیگر اقداماتی بوده که در البرز با همکاری کمیته امداد انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز گفت: پرداخت وام قرض‌الحسنه کارگشایی به 2 هزار و 500 نفر از مددجویان تحت حمایت و نیازمندان از دیگر اقدامات این نهاد در استان البرز بوده است.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول