اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آغاز طرح امداد نوروزی در اصفهان

امداد هوایی اورژانس 115 اصفهان به حالت آماده‌باش درآمد

خبرگزاری فارس: مسئول حوادث و عملیات مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: با آغاز طرح امداد نوروزی در اصفهان، امداد هوایی اورژانس 115 استان از امروز به صورت ویژه آماده‌باش است.

امداد هوایی اورژانس 115 اصفهان به حالت آماده‌باش درآمد

علیرضا کیخایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: طرح امداد نوروزی استان اصفهان هم‌زمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح امروز با همکاری تمام ارگان‌های دخیل در تأمین سلامت، نجات و امنیت مسافران نوروزی آغاز و تا پایان ساعت 20 روز سه‌شنبه 15 فروردین سال 91 ادامه دارد.

وی بیان داشت: مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان نیز که تأمین سلامت مسافران را برعهده دارد در این مدت به تمام 103 پایگاه اورژانس پیش‌بیمارستانی، 14 اتاق فرمان و 640 نفر پرسنل فوریت‌های پزشکی خود اعلام آماده‌باش کرده است.

مسئول حوادث و عملیات مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با بیان اینکه مرکز فوریت‌های پزشکی استان اصفهان 103 پایگاه اورژانس شامل 54 پایگاه جاده‌ای، 48 پایگاه شهری و دو موتور آمبولانس در سطح استان دارد، تصریح کرد: در مدت اجرای طرح امداد نوروزی تمام پایگاه‌های جاده‌ای این مرکز در زمان اوج ترافیک جاده‌ای از ساعت هشت صبح الی 12 ظهر و بعد از ظهرها از ساعت 16 الی 20 در حاشیه‌ جاده‌ها مستقر می‌شوند.

وی هدف از اجرای این طرح را ایجاد امنیت خاطر برای مسافران و افزایش سرعت عمل در امدادرسانی به حادثه‌ دیدگان عنوان کرد و بیان داشت: پایگاه‌های شهری شهرستان اصفهان نیز در محل‌ فرودگاه‌، ایستگاه راه‌آهن، پایانه‌های مسافربری و میادین اصلی شهرستان شامل پارک‌های قلمستان و غدیر، میدان استقلال، باغ پرندگان و کوه صفه مستقر می‌شوند.

کیخایی ادامه داد: چهار ایستگاه سلامت نیز در محل‌های عوارضی اصفهان ـ کاشان، پلیس‌راه سه‌راه مبارکه، پلیس‌راه دامنه‌ فریدن و پارک قلمستان برپا شده است.

وی گفت: با آغاز طرح امداد نوروزی در اصفهان، 103 پایگاه اورژانس پیش‌بیمارستانی و 640 پرسنل فوریت پزشکی استان اصفهان در روزهای نوروز 91 به صورت ویژه آماده‌باش هستند.

وی با بیان اینکه امداد هوایی اورژانس 115 استان نیز از امروز به صورت ویژه آماده‌باش است، افزود: تهیه و توزیع پمفلت‌های آموزشی ویژه‌ مسافران نوروزی، نظارت ویژه‌ ناظران استان، اعلام آماده‌باش ویژه به اتاق‌های فرمان فوریت‌های پزشکی و پایگاه‌های مرکزی شهرستان‌ها به منظور ارائه‌ خدمات مطلوب و پاسخ‌دهی مناسب به امدادخواهان، تهیه‌ داروهای مورد نیاز و آب برای پایگاه‌های جاده‌ای و نصب بنر و پرچم تبلیغاتی در کنار تمام پایگاه‌ها از دیگر اقدامات مرکز فوریت‌های پزشکی در طرح امداد نوروزی سال 91 است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول