اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه دامغان:

دنیای امروز نیازمند بیداری اسلامی است

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه دامغان گفت: دنیای امروز نیازمند بیداری اسلامی است و روحانیان باید وظیفه خود را برای هدایت مردم بیش از پیش اجرا کنند.

دنیای امروز نیازمند بیداری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‏الاسلام محمد ترابی عصر امروز در نشستی با روحانیان شهرستان دامغان در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان افزود: روحانیان و ائمه جماعات باید با بصیرت دینی و سیاسی، هم‌چون آحاد ملت ایران خود را وقف انقلاب کنند.

وی با اشاره به حضور حداکثری مردم در پای صندوق‏های رأی گفت: تبلیغات و اطلاع‏رسانی مهم‏ترین عوامل حضور حداکثری و ناامیدی دشمنان قسم ‏خورده ایران اسلامی بود.

ترابی یادآور شد: مردم ایران وفای خود را به مقام معظم رهبری و آرمان‏‏های امام راحل ثابت کردند و حال نوبت وکلای مجلس و مسئولان است که ادای دین کرده و خدمتگذاران واقعی این مرز و بوم باشند.

وی با تأکید بر نقش روحانیت در تبیین اسلام راستین اظهار کرد: نمایش چهره واقعی اسلام مهم‏ترین وظیفه علماء و روحانیان در عصر حاضر است.

استاد حوزه علمیه دامغان، در خصوص فضیلت‌های طلب علم و اجر بالای طلاب و روحانیان در کسب علم و ارشاد مردم گفت: روحانیان با جهاد علمی و عملی خود در هدایت مردم و مسئولان نقش مهمی دارند.

وی در پایان تصریح کرد: روحانیان باید بکوشند تا با مجهز شدن به سلاح علم و تقوی بر جهل و نادانی مردم در امور دینی و مذهبی غلبه کنند.

به گزارش فارس، در این نشست، 45 نفر از طلاب و روحانیان شهرستان دامغان حضور داشتند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول