اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

اعتبارات اختصاص یافته به مدارس دشتستان بسیار ناچیز است

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: اعتبارات اختصاص یافته به مدارس دشتستان بسیار ناچیز است.

اعتبارات اختصاص یافته به مدارس دشتستان بسیار ناچیز است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامحسین خسروی ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با تبریک عید نوروز اظهار داشت:‌ عید فرصتی برای نو شدن و رویش مجدد است و در این فرصت باید از تمام تعلقات و دلبستگی‌های دنیوی دل بکنیم و به حقیقت زندگی توجه کنیم.

وی افزود: عید بازگشت فطرت انسان به مسیر الهی و حق و عدل است و هر روزی که به دور از معاصی و گناهان سپری شود و تنها قرب الهی مدنظر انسان باشد برای انسان‌ها عید است.

خسروی رویکرد فرهنگی را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرستان دشتستان دانست و اذعان داشت: از آموزش و پرورش انتظار می‌رود در حوزه‌ فعالیت‌های فرهنگی که یکی از عرصه‌های اساسی در رشد و توسعه جامعه است حضور فعال و مستمر داشته باشد و همگام با اهداف آموزشی توان خود را برای تحقق اهداف فرهنگی شهرستان به کار گیرد.

این مسئول خاطر نشان کرد: اعتبارات اختصاص یافته به مدارس شهرستان دشتستان پاسخگوی نیازهای این شهرستان نیست و از مسئولان آموزش و پرورش استان می‌خواهیم با توجه به حجم بالای نیازهای آموزشی شهرستان دشتستان و گستردگی مدارس دشتستان بر رفع نیازهای مدارس این شهرستان توجه خاص داشته باشند.

فرماندار دشتستان بیان داشت: مسئولان شهرستان باید در جذب اعتبارات بیشتر در زمینه آموزش و پرورش تلاش داشته باشند و فرمانداری دشتستان همواره بر این امر مهم تاکید دارد و پیگیری‌های لازم در این زمینه را انجام خواهد داد.

خسروی ادامه داد: در یک سال گذشته اقدامات گسترده‌ای در زمینه‌ خدمت‌رسانی و ارتقای سطح علمی، فرهنگی و آموزشی دانش‌آموزان صورت گرفته و از مسئولان آموزش و پرورش که نقشی مهم در این امر ایفا کرده‌اند تشکر می‌کنم.

وی به حضور پرشور امت مسلمان ایران اسلامی در انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: مردم شهرستان دشتستان و قشر عظیم فرهنگی این شهرستان حضوری حماسی و دشمن‌شکن در انتخابات 12 اسفند داشتند و برگ زرین دیگری بر افتخارات این شهرستان افزودند.

فرماندار دشتستان تاکید کرد: در شهرستان دشتستان و تمامی نقاط ایران اسلامی انتخاباتی پاک، شفاف و شکوهمند با حضور حداکثری مردم و با تاسی و پیروی از تدابیری و رهنمودهای مقام معظم رهبری و همکاری همه مسئولان و مردم برگزار شد و تمامی اقشار و آحاد جامعه به طور مستقیم در برگزاری انتخابات نقش داشتند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول