اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه مشگین‌شهر:

راهیان نور بهترین میدان انتقال ارزش‌ها به نسل جوان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه مشگین‌شهر گفت: راهیان نور بهترین میدان و فرصت برای انتقال ارزش‌های ناب دوران دفاع مقدس به نسل نوجوان و جوان است.

راهیان نور بهترین میدان انتقال ارزش‌ها به نسل جوان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یدالله علیپور صبح امروز در مراسم بدرقه نخستین گروه راهیان نور مشگین‌شهر اظهار کرد: با گذشت دو دهه از پایان جنگ و در صیانت از دستاوردهای هشت سال جنگ تحمیلی حرکت موفق و تاثیرگذار راهیان نور ابتکاری خلاقانه در بازآفرینی و بازسازی صحنه‌های رزم با دشمن زبون است.

وی ادامه داد: ما اگر بتوانیم نسل سوم و چهارم انقلاب را با سرمایه‌های به دست آمده در دهه‌های اول و دوم آشنا کنیم در حقیقت بهترین سد را در برابر انواع هجمه‌های دشمن ایجاد کرده‌ایم که این خود بهترین مصونیت از دستاوردهای به دست آمده است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود اصلی‌ترین سیاست استکبار جهانی را منحرف نشان دادن نسل سوم و چهارم انقلاب برشمرد و اضافه کرد: آنها خودباوری، آزادی‌خواهی و استقلال‌طلبی جوانان و نوجوانان ما را به همراه حفظ معنویت و ارزش‌ها نشانه گرفته‌اند اما در این حرکت و خیز شوم خود به یقین شکست می‌خورند.

علیپور با یادآوری اینکه کاروان راهیان شهرستان مشگین‌شهر از مناطق عملیاتی جنوب کشورمان بازدید می‌کنند یادآور شد: این کاروان متشکل از 80 نفر از اقشار مختلف مردم شهرستان به همراه خانواده آنان می‌باشد که به مدت پنج روز از مناطق عملیاتی شلمچه، اروند کنار، طلائیه، دهلاویه و هویزه بازدید می‌کنند.

وی افزود: در ششم فروردین ماه نیز دومین کاروان متشکل از 250 نفر خواهر و هشتم همین ماه نیز سومین کاروان متشکل از 300 نفر برادر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه مشگین‌شهر استقبال روزافزون مردم به ویژه جوانان از این کاروان‌ها را مایه امید و دلگرمی دانست.

علیپور در پایان سخنان خود راه‌اندازی کاروان‌های راهیان نور را در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل حاضر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار موثر دانست و خاطرنشان کرد: استمرار این کاروان‌ها و بازدید جوانان از این مناطق می‌تواند اسطوره‌های ناب جنگ و دفاع مقدس را در دلها زنده نگهدارد.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول