اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان خبر داد

خدمات‌رسانی به 192 هزار مسافر نوروزی در گیلان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از ارائه خدمات به 192 هزار و 665 نفر مسافر نوروزی در این استان خبر داد.

خدمات‌رسانی به 192 هزار مسافر نوروزی در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، جمشید محمدی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای استان اظهار داشت: با اجرای طرح امداد و نجات و راهنمایی مسافران نوروزی از 25 اسفند تا کنون، امدادگران و جوانان جمعیت هلال احمر استان به 192 هزار و 665 نفر خدمات ارائه کردند.

وی، ادامه داد: تعداد 5 هزار و 405 نفر از کسانی که دچار حادثه شده بودند از خدمات امداد و نجات و کمک‌های اولیه و نیز 187 هزار و 260 نفر از خدمات راهنمایی مسافران نوروزی جمعیت هلال احمر گیلان بهره‌مند شدند.

به گفته این مسئول، در مدت مذکور 159 هزار و 195 عدد بروشور، نقشه استان و کیف امداد در بین مسافران و مراجعه کنندگان توزیع شد.

وی، با تاکید بر رعایت ایمنی توسط مسافران ابراز داشت: مسافران با رعایت مقررات و نکات ایمنی از بروز هرگونه حادثه احتمالی پیشگیری کنند. مسافران می‌توانند در صورت نیاز و به منظور اعلام حوادث جاده‌ای و سوانح طبیعی با تلفن 147 مرکز کنترل عملیات ندای امداد تماس بگیرند.

محمدی با اشاره به استقرار نیروهای امدادی در پایگاه‌های امداد و نجات استان یادآور شد: جمعیت هلال احمر گیلان در نوروز امسال با استقرار بیش از یک‌هزار و 680 نفر از امدادگران و جوانان در 89 پایگاه سراسر استان به ارائه خدمات می‌پردازد.

مسئول پایگاه مقاومت بسیج هلال احمر گیلان نیز از اعزام نیروهای این جمعیت به راهیان نور خبر داد و اظهار داشت: امسال 140 نفر از جوانان عضو جمعیت هلال احمر به مدت یک هفته از مناطق عملیاتی جنوب کشور شامل دهلاویه، کرخه، هویزه و چزابه در قالب کاروان راهیان نور بازدید کردند.

صادق علیزاده افزود: این اردو در چهار گروه مجزا ویژه خواهران و برادران عضو جوانان جمعیت هلال احمر گیلان برگزار شد.

وی، ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و آشنایی بیشتر جوانان با جانفشانی‌های حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس را از اهداف برگزاری این اردوها عنوان کرد.

انتهای پیام/خ۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول