اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مهمانان نوروزی و خانواده‌های مجتمع گازی

جشنواره بزرگ ماهی‌گیری در بندر سیراف برگزار شد

خبرگزاری فارس: جشنواره بزرگ ماهی‌گیری در بندر سیراف برگزار شد.

جشنواره بزرگ ماهی‌گیری در بندر سیراف برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه ظهر امروز در مراسمی با حضور مسئولان مجتمع گازی و مهمانان نوروزی و خانواده‌های کارکنان مجتمع گازی، جشنواره بزرگ ماهی‌گیری و بادبادک‌ها در پلاژ بندر سیراف برگزار شد.

کارشناس روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در این آیین اظهار داشت: این جشنواره بزرگ و مفرح به همت امور ورزش و روابط عمومی مجتمع برگزار شده و تاکنون با استقبال خوب مردم مواجه شده است.

اسماعیل عمرانی افزود: در این همایش مهمانان نوروزی ابتدا قلاب‌های‌شان را برای شرکت در مسابقه ماهی‌گیری به آب‌های نیلگون خلیج فارس انداختند و سپس بادبادک‌های رنگارنگ را بر فراز آسمان سیراف به پرواز درآوردند.

وی اضافه کرد: گسترش ورزش و تفریحات سالم در جامعه امر مهم و ارزشمندی است و مجتمع گازی برای افزایش نشاط و شادابی کارکنان اقدامات ارزشمندی انجام می‌دهد.

عمرانی یادآور شد: در ایام نوروز جشنواره‌های متعدد با حضور خانواده‌های کارکنان برگزار خواهد شد و تلاش داریم نسبت به افزایش کیفیت برنامه‌ها اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی با اشاره به کیفیت بالای جشنواره ماهیگیری گفت: در پایان این جشنواره به کسانی که موفق به صید ماهی بیشتری شدند جوایزی به رسم یادبود اهدا می‌شود.

عمرانی افزود: همچنین صبح امروز نیز همایش پیاده‌روی همراه با مسابقه و اجرای موسیقی به همت امور ورزش، روابط عمومی و خدمات رفاهی مجتمع در کمپ شیرینو برگزار شد.

وی اذعان داشت: شرکت‌کنندگان در همایش پس از پیاده‌روی در محوطه کمپ شیرینو، مقابل سالن سینمای کمپ تجمع کرده و در مسابقه ویژه همایش شرکت کردند و در پایان این مسابقه که اجرای آن را گروه هنری ستاره طلایی اصفهان به عهده داشت، جوایزی به برترین نفرات شرکت‌کننده اهدا شد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول