اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خراسان جنوبی نگین کویر ایران

شبنم‌زاده: روزانه 4 هزار مسافر به آبگرم فردوس می‌روند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان فردوس گفت: روزانه بیش از 4 هزار نفر به مجموعه آبگرم معدنی شهرستان فردوس مراجعه و از آب طبیعی آن بهره‌مند می‌شوند.

شبنم‌زاده: روزانه 4 هزار مسافر به آبگرم فردوس می‌روند

کاظم شبنم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: آبگرم معدنی شهرستان فردوس از جمله جاذبه‌های گردشگری این شهرستان است که در ایام تعطیلات نوروز پذیرای خیل زیادی از مسافران است.

وی افزود: این آبگرم با قدمتی 200 ساله یکی از جمله آبگرم‌های مطرح کشور است که آب آن نیز از خواص طبیعی بالایی برخوردار است.

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری فردوس تصریح کرد: آبگرم معدنی فردوس دارای خواص درمانی وی‍ژه‌ای برای دردهای روماتیسمی و مفاصل و علاوه بر آن از املاح و خواص طبیعی دیگری نیز برخوردار است.

شبنم‌زاده مجموعه آبگرم معدنی، بارگاه امامزادگان سلطان محمد و سلطان ابراهیم(ع) و منطقه نمونه گردشگری باغستان را از جمله جاذبه‌های گردشگری شهرستان فردوس برشمرد.

وی یادآور شد: از ابتدای نوروز امسال بیش از 50 هزار نفر مسافر از جاذبه‌های گردشگری و آثار تاریخی شهرستان فردوس بازدید کرده‌اند.

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری فردوس گفت: مجموعه شهر قدیم تون یا فردوس امروزی شامل راسته بازار، مسجد و حمام کوشک، مسجد و حوض انبار سیدی، حمام فیروز، حمام سردشت و مسجد جامع است.

شبنم‌زاده اذعان داشت: مجموعه شهر قدیم تون دارای 32 بنای شاخص است که تاکنون عملیات استحکام‌بخشی این آثار انجام و بیش از شش اثر آن نیز آماده بازدید علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/ن۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول