اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی:

مسیر تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان نهایی نشده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: مسیر بیست و هفتمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان نهایی نشده است.

مسیر تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان نهایی نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت‌بدنی آذربایجان‌شرقی، سید محمدشروین ‌اسبقیان اظهار کرد: تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان با حمایت‌های استاندار آذربایجان‌شرقی به برگ زرینی در کارنامه ورزش آذربایجان تبدیل شده و این تور با ربع قرن سابقه و قدیمی‌ترین تور دوچرخه‌سواری آسیا به نمادی از ورزش این استان در سطح ملی تبدیل شده است.

مدیر بیست و هفتمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان افزود: بیش از 10 مسیر برای تور طراحی شده بود که سه مسیر آن در کمیته مشورتی به تصویب نهایی رسیده و پس از هماهنگی با استان‌های متقاضی عبور مسیر تور و بررسی فنی آن و علاقمندی و مشارکت آنان در برگزاری تور دوچرخه‌‌سواری بین‌المللی آذربایجان، مسیر نهایی اعلام خواهد شد.

وی افزود: در طول سه دوره برگزاری تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان در مدیریت بنده، استاندار آذربایجان‌شرقی همواره یار و یاور ستاد برگزاری بوده و کمک‌های مالی و معنوی بیگی و معاونان ایشان در برگزاری تور نقش بسیار مهمی در رشد بی‌نظیر تور داشته است.

اسبقیان تصریح کرد: حضور فردریک چان نماینده فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری، افسر آنتی دوپینگ اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری UCI، نورمن شل مددین مشاور فنی و کمیسر ارشد، مارتین بروین داور جهانی، ژان پیر کوپونول بلژیکی داور جهانی که سابقه حضور در تور آذربایجان را دارد، نهایی شده و 40 تیم قدرتمند و حرفه‌ای برای رقابت‌های امسال اعلام آمادگی کرده‌اند که در حال بررسی حضور تیم‌ها در تبریز بوده و این اقدامات نوید برگزاری رقابتی خوب و در شان و منزلت آذربایجان‌شرقی را می‌دهد.

مدیر تور دوچرخه‌سواری آذربایجان افزود: با برنامه‌ای مدون و همیاری استانداری آذربایجان‌شرقی و تلاش و کوشش کمیته‌های مختلف، تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان از تور آماتوری به تور نیمه حرفه‌ای ارتقا یافته و در نخستین گام‌های آن افزایش جوایز نقدی تور از 60 به 100 هزار دلار با کمک دکتر بیگی استاندار آذربایجان‌شرقی بوده و افزایش مسیر تور و عبور تور آذربایجان از سایر استان‌ها در بیست و هفتمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان خواهد بود. 

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول