اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خبر داد

نظارت شبانه‌روزی بر اصناف و بازاریان دشتستان در تعطیلات نوروز

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از نظارت شبانه‌روزی بر اصناف و بازاریان دشتستان در تعطیلات نوروز خبر داد.

نظارت شبانه‌روزی بر اصناف و بازاریان دشتستان در تعطیلات نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان ابوالقاسم محمدزاده‌فرد ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: کنترل بازار یکی از اولویت‌های اساسی اداره صنعت،‌ معدن و تجارت شهرستان دشتستان در ایام نوروز است.

وی افزود: افزایش میزان خرید در ایام نوروز و ازدحام جمعیت در بازار از عواملی است که زمینه‌ تغییر در شرایط بازار را به وجود آورده و این مسئله وظایف اداره صنعت، معدن و تجارت را سنگین‌تر از قبل می‌کند.

محمدزاده‌فرد عنوان کرد: در روزهای پایان سال 90 و ایام تعطیلات میزان گشت‌های بازرسی از بازار به میزان چشمگیر افزایش یافت و توانستیم از این طریق شرایطی مطلوب را در بازار برقرار کنیم.

این مسئول با اشاره به اهمیت حفظ رفاه و آسایش مردم اذعان داشت: صیانت از حقوق مردم و حفظ رفاه و آسایش ایشان از اولویت‌هایی است که اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان همواره مورد توجه قرار داده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان تصریح کرد: در روزهای گذشته نظارت و بازرسی از بازار به طور جدی انجام شده و نتایج مطلوبی از این طریق به دست آورده‌ایم و تا انتهای تعطیلات نوروز این روند را به شکل تمام‌ وقت ادامه می‌دهیم.

محمد‌زاده‌فرد گفت: تعطیلی چهار واحد صنفی متخلف در بازرسی‌های صورت گرفته از جمله فعالیت‌های این اداره برای ارائه خدمات به مردم دشتستان در ایام نوروز بوده و در روزهای گذشته همواره بیشترین میزان نظارت بر بازار را شاهد بوده‌ایم.

وی در همین راستا اضافه کرد: در این میان شاهد تعطیلی یک سوپرمارکت، یک فروشگاه میوه و تره‌بار، یک قصابی و یک واحد پخش لوازم الکتریکی در شهر برازجان بوده‌ایم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان بیان داشت: گرانفروشی، عدم درج قیمت فروش محصولات و عدم پرداخت جریم‌ها از مسائلی است که سبب تعطیلی این واحدهای صنفی شده است.

محمدزاده‌فرد عدم پرداخت جریمه‌ها را یکی از مسائل مهم در تعطیلی این واحدهای صنفی متخلف دانست و تصریح کرد: یک سوپرمارکت به دلیل عدم پرداخت جریمه 20 میلیون ریالی و یک سوپرمیوه و تره‌بار به دلیل عدم پرداخت جریمه 8 میلیون ریالی تعطیل شده‌اند.

انتهای پیام/ک10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول