اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‏زمان با سال تولید ملی اعلام شد

تدارک برنامه‏های متنوع برای نخبگان جوان دماوندی

خبرگزاری فارس: نخبگان جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در نیم سال تحصیلی جاری در کارگاه‏های پژوهشی که توسط باشگاه پژوهشگران جوان برگزار شده است، شرکت کردند.

تدارک برنامه‏های متنوع برای نخبگان جوان دماوندی

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند، دو کارگاه آموزشی با عناوین مقاله‏نویسی به زبان انگلیسی و سیستم‏های هوشمند در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

اساتید معروف و معتبر در هر رشته این کارگاه‏ها را هدایت و برگزار کردند.

استاد سرودی، عضو هیئت علمی دانشگاه و زنگنه، عضو هیئت علمی واحد دماوند و رئیس واحد علوم و تحقیقات دماوند از جمله این اساتید بودند.

محمدرضا حاج‏علی‏اکبری رئیس باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند گفت: سخنرانی علمی با عنوان انرژی نو و سمینار نانو از برنامه‏های آینده این دفتر بوده و تلاش ما بر این است که اکثر این کارگاه‏ها انجام شود.

وی یادآور شد: در دو سال گذشته نیز 27 کارگاه و سمینار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برگزار شده بود و اکنون این باشگاه که با هدف شناسایی و پرورش نخبگان جوان ایجاد شده حدود 100 عضو فعال دارد.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول