اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کانون‌های فرهنگی مساجد استان مرکزی:

پژوهشگران مساجد استان مرکزی گردهم می‌آیند

خبرگزاری فارس: معاون آموزش و پژوهش دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: دوره آموزشی روش تحقیق ویژه اعضای هسته‌های پژوهش کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این استان برگزار می‌شود.

پژوهشگران مساجد استان مرکزی گردهم می‌آیند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی محمد احمدی اظهار داشت: در این دوره اعضای پژوهشگر مساجد مرکزی از تدریس محمد سیفی، محقق و عضو هیئت علمی دانشگاه اراک بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه بیش از 30 نفر از خواهران و برادران عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در گروه‌های 2 یا 3 نفره در این دوره شرکت می‌کنند افزود: این دوره با همکاری کانون فرهنگی هنری آیت‌الله اراکی (تخصصی پژوهش) مسجد امام جعفر صادق (ع) اراک و دبیرخانه مساجد در مدرسه حاج محمدرضا کاظمی برگزار می‌شود.

معاون آموزش و پژوهش دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با اشاره به اینکه هسته‌های پژوهشی تا 15 اسفند سال جاری مهلت دارند تا پژوهش‌های خود را به دبیرخانه مساجد استان ارائه دهند اذعان داشت: همه آثار پژوهشی از مساجد سراسر کشور برای بررسی به ستاد عالی کانون‌های مساجد ارسال و پس از بازرسی 20 اثر از کل آثار ارسالی برگزیده و مورد تقدیر قرار می‌گیرند. 

احمدی موضوعات پژوهش‌ها را نقش راهبردی شعار مسجد سنگر است در مقابله با جنگ نرم در اندیشه‌های امام و رهبر، بیداری اسلامی، تبیین محورهای پیام رهبری به نوزدهمین اجلاس نماز، تبیین نقش کانون‌ها به عنوان نهادهای فرهنگی در عرصه جهاد اقتصادی، ویژگی‌ها و توانمندی‌های لازم امام جماعت در مدیرت محتوایی و معنوی مسجد و بررسی میزان اثرگذاری کانون‌ها در رونق بخشیدن به نمازهای جماعت مساجد عنوان کرد.

معاون آموزش و پژوهش دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: پیش‌بینی می‌شود 20 اثر پژوهشی از اعضای کانون‌های مساجد مرکزی برای بررسی نهایی به ستاد عالی ارسال شود.

انتهای پیام/ن۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول