اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه چهارمحال و بختیاری خبر داد

توزیع 14 هزار بسته فرهنگی در اردوهای راهیان نور

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی سپاه چهارمحال و بختیاری از توزیع 14 هزار بسته فرهنگی در اردوهای راهیان نور خبر داد.

توزیع 14 هزار بسته فرهنگی در اردوهای راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حیدر بابااحمدی ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه این استان، اظهار داشت: بسته‌های فرهنگی در بین دانش‌آموزان برادر و خواهر مقطع دوم متوسطه، دانشجویان و اقشار مختلف مردم استان که برای بازدید از مناطق عملیاتی به کربلای خوزستان سفر کردند تقدیم شد.

وی افزود: بسته‌های فرهنگی در راستای آگاهی‌بخشی بیشتر پیرامون توطئه‌های استکباری و راه‌های مقابله با جنگ نرم تهیه و توزیع شد.

بابااحمدی ادامه داد: در این بسته‌ها لوح فشرده، کتاب، جزوه، تراکت و پوسترهایی پیرامون شهید، شهادت، پند، اندرز و حجاب و عفاف قرار داشت.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) از طراحی، چاپ و تقدیم دفترچه خاطرات با عنوان یاد فاطمیون برای شرکت زائران در مسابقه خاطره و دل نوشته خبر داد و گفت: مبلغین و راویان باید گنج‌های ارزنده دفاع مقدس را به نسل جوان معرفی کنند.

وی رسالت مبلغین و راویان را بسیار خطیر و حساس برشمرد و گفت: برای اینکه فردای قیامت شرمنده حماسه‌آفرینی‌های شهدا، ایثارگران و رزمندگان اسلام نباشیم باید در معرفی صحیح دفاع مقدس تلاش کنیم.

بابااحمدی به نقش بیان خاطرات در انتقال مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس به نسل جوان اشاره کرد و ادامه داد: بیان خاطرات جبهه‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان و شهدا برای جوانان بسیار جذاب و حایز اهمیت است.

وی افزود: اعزام کاروان‌ها به مناطق عملیاتی فرصت بسیار مناسبی برای بیان گوشه‌ای از این ایثارگری‌ها و حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.

بابااحمدی ادامه داد: باید تلاش کنیم تا مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی به‌ویژه نسل جوان بیشتر با حماسه‌آفرینی رزمندگان اسلام آشنا شوند.

انتهای پیام/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول