اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روزهای سال 91 صورت گرفت

بازدید خدابخش از خانه وزنه‌برداری اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرکل و معاونان اداره ورزش و جوانان استان اصفهان از روند آماده‌سازی خانه وزنه‌برداری اصفهان بازدید کردند.

بازدید خدابخش از خانه وزنه‌برداری اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، خانه وزنه‌برداری اصفهان که از دو سال قبل عملیات احداث آن آغاز شده است، در حال حاضر 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و مراحل پایانی را پشت سر می‌گذراند.

این پروژه قرار بود در دهه فجر سال گذشته به مرحله بهره‌برداری برسد که این امر رخ نداد و بهره‌برداری از این ورزشگاه به سال جاری موکول شد.

به همین منظور رشید خدابخش پیش از ظهر امروز به همراه افشین ملایی و رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان از روند تکمیل این پروژه بازدید کردند.

در این بازدید که مسئول اداره فنی مهندسی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز حضور داشت، مرتضی سیف‌زاده توضیحاتی را درباره مراحل تکمیل این پروژه ارائه کرد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان نیز با ابراز رضایت از پیشرفت فیزیکی پروژه، قول داد تا در جلسه‌ای که در محل این اداره برگزار می‌شود، در مورد مراحل پایانی تکمیل پروژه و زمان بهره‌برداری از آن تصمیم‌گیری شود.

به گزارش فارس، در سفر دو سال قبل حسن رضازاده به اصفهان و در دیدار وی با استاندار اصفهان، بحث احداث خانه وزنه‌برداری اصفهان مطرح شد.

خانه وزنه‌برداری اصفهان که در مجموعه کوثر ملک‌شهر احداث شده است، مجموعه بی‌نظیری است که می‌تواند در آینده میزبانی مسابقات بین‌المللی را برعهده بگیرد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول