اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نوروز صورت گرفت

پذیرایی دانشگاه آزاد جیرفت از 600 میهمان نوروزی

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت گفت: این دانشگاه به 600 نفر از کارکنان و اعضای هیئت‌های علمی دانشگاه‌های سراسر کشور تسهیلات نوروزی ارائه داده است.

پذیرایی دانشگاه آزاد جیرفت از 600 میهمان نوروزی

مجید خزایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: مهمانسراهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در ایام تعطیلات نوروزی پذیرای بیش از 600 نفر از کارکنان و اعضای هیئت‌های علمی دانشگاه‌های سراسر کشور بوده‌اند.

وی افزود: این در حالی است که ستاد اسکان نوروزی این واحد دانشگاهی پیش از تعطیلات نوروز آمادگی خود را برای استقبال از آنان در فروردین ماه جاری اعلام کرده بود.

خزایی تصریح کرد: در این ایام میهمانان نوروزی از بزرگ‌ترین گلخانه آموزشی تحقیقاتی کشور که متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت است، بازدید به عمل آوردند.

وی ابراز داشت: همچنین آنان از مزارع آموزشی تحقیقاتی با تنوع گیاهی، مزرعه گیاهان دارویی، پرورش شترمرغ و دامداری و کارخانه در دست احداث استخراج گلاب و اسانس گیاهان دارویی این دانشگاه بازدید کردند.

خزایی بیان داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت دارای مهمانسراهای متعدد در دانشگاه و مزارع تحقیقاتی خود است که رضایتمندی مسافران نوروزی را از حضور در این مکان‌ها در پی داشته است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول