اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‌ جدید صورت گرفت

اختصاص 11 میلیارد ریال برای ساخت فضای ورزشی آمل

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان آمل از اختصاص بیش از 11 میلیارد ریال اعتبار ساخت فضاهای ورزشی به این شهرستان در سال ‌جاری خبر داد.

اختصاص 11 میلیارد ریال برای ساخت فضای ورزشی آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، هاشم جمشیدپناه ظهر امروز در دیدار تعدادی از روسای هیئت‌های ورزشی با فرماندار آمل با اشاره به اینکه این اعتبار خارج از اعتبارات تملک دارایی به این بخش اختصاص یافته، گفت: این اعتبار دارای 50درصد اختصاص است و باید تا پایان تیرماه هزینه شود.

وی با بیان اینکه اعتبار یک میلیارد و 120 میلیون تومانی که روز گذشته به این شهرستان اختصاص یافته بخشی به ساخت سالن دباغچال آمل اختصاص داده می‌شود، افزود: با این اعتبار تقاضای ساخت یک سالن تخصصی دیگر را نیز داده‌ایم که مورد موافقت قرار گرفته است.

جمشیدپناه یادآور شد: با اعتبار یاد شده برای 10 روستای این شهرستان نیز فضای ورزشی احداث می‌شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه سال 90برای مجموعه ورزش شهرستان سال خوبی بوده است، عنوان کرد: این شهرستان در ورزش قهرمانی و همگانی توانست درخشش مناسبی در کشور داشته باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین موفقیت‌های این شهرستان در رشته‌های گروهی حاصل شده، خاطرنشان کرد: تیم‌های بسکتبال با ویلچر جانبازان آملی، کاله جوان و والیبال کاله مازندران سرآمد قهرمانی‌های این شهرستان در سال گذشته بوده است.

وی با اعلام اینکه آمل در سال گذشته در پنج رشته ورزشی در مسابقات کشور حضور داشت، گفت: قهرمانی کاله در لیگ برتر والیبال عیدی مناسبی در روز پایانی سال گذشته برای مردم این شهرستان بود.

هاشم‌پور با تاکید بر اینکه آمل سال 91 را نیز با موفقیت آغاز کرد از کسب سهمیه المپیک توسط قاسم رضایی کشتی‌گیر آملی به عنوان موفقیتی ارزشمند برای ورزش این شهرستان نام برد و متذکر شد: این مدال و سهمیه وی نشان داد که کشتی‌نگرفتنش در برابر رژیم صهیونیستی چیزی از ارزش‌ها و مقام‌های قهرمانی وی کم نکرده بلکه این راه را هموارتر نیز کرده است.

انتهای ‌پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول