به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاعرسانی شهرداری مشهد، هادی عطارزادهطوسی اظهار داشت: به منظور خدمترسانی شایسته به همشهریان و زائران 205 مورد شکایات مردمی دریافت و پیگیری شده و 304 مدرک از رانندگان تاکسی به سبب تخلفات از جمله دریافت کرایه اضافی، عدم استفاده از تاکسیمتر و امتناع از حمل مسافر اخذ شد.
وی افزود: در این ایام هزار دستگاه تاکسیهای فعال در خطوط اطراف حرم، یک هزار و 200 دستگاه تعداد تاکسیهای فعال در مبادی ورودی، هزار و 545 مورد تاکسی فعال در شبکههای بیسیم، ایجاد 5 خط و 250 تاکسی در مراکز تفریحی در روزهای آغازین سال 91 به زائران بارگاه رضوی خدمترسانی کردند.
عطارزاده ساماندهی و بکارگیری 2 هزار و 500 دستگاه تاکسی خطوط ساماندهی شده در اطراف حرم مطهر، ساماندهی و بکارگیری 20 دستگاه تاکسی ون در اطراف حرم مطهر و مبادی ورودی، استفاده از دستگاه حضور و غیاب الکترونیکی در 70 نقطه شهر و استفاده از سیستمهای نظارت تصویری با 110 دوربین را از دیگر اقدامات سازمان تاکسیرانی در حوزه خدمترسانی به همشهریان و زائران در ایام نوروز عنوان کرد.
انتهای پیام/س30/ط4000