اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نوروز صورت گرفت

جابه‌جایی روزانه یک میلیون و 100 هزار مسافر با ناوگان تاکسی‌رانی مشهد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری مشهد گفت: در ایام نوروز، روزانه یک میلیون و 100 هزار مسافر از سوی سازمان تاکسی‌رانی جابه‌جا شدند.

جابه‌جایی روزانه یک میلیون و 100 هزار مسافر با ناوگان تاکسی‌رانی مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، هادی عطارزاده‌طوسی اظهار داشت: به منظور خدمت‌رسانی شایسته به همشهریان و زائران 205 مورد شکایات مردمی دریافت و پیگیری شده و 304 مدرک از رانندگان تاکسی به سبب تخلفات از جمله دریافت کرایه اضافی، عدم استفاده از تاکسی‌متر و امتناع از حمل مسافر اخذ شد.

وی افزود: در این ایام هزار دستگاه تاکسی‌های فعال در خطوط اطراف حرم، یک هزار و 200 دستگاه تعداد تاکسی‌های فعال در مبادی ورودی، هزار و 545 مورد تاکسی فعال در شبکه‌های بی‌سیم، ایجاد 5 خط و 250 تاکسی در مراکز تفریحی در روزهای آغازین سال 91 به زائران بارگاه رضوی خدمت‌رسانی کردند.

عطارزاده ساماندهی و بکارگیری 2 هزار و 500 دستگاه تاکسی خطوط ساماندهی شده در اطراف حرم مطهر، ساماندهی و بکارگیری 20 دستگاه تاکسی ون در اطراف حرم مطهر و مبادی ورودی، استفاده از دستگاه حضور و غیاب الکترونیکی در 70 نقطه شهر و استفاده از سیستم‌های نظارت تصویری با 110 دوربین را از دیگر اقدامات سازمان تاکسی‌رانی در حوزه خدمت‌رسانی به همشهریان و زائران در ایام نوروز عنوان کرد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول