اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کاراته قزوین خبر داد

قزوین میزبان جام بین‌المللی کاراته سرداران

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کاراته قزوین از برگزاری جام بین‌المللی کاراته سرداران به میزبانی قزوین خبر داد.

قزوین میزبان جام بین‌المللی کاراته سرداران

محمدرضا داوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه میزبانی جام سرداران، حمایت مدیر‌کل اداره ورزش و جوانان قزوین را می‌طلبد، اظهار کرد: مدیرکل اداره ورزش و جوانان قزوین به صورت شفاهی رضایت خود را اعلام کرده است اما هنوز کتبا نامه‌ای به هیئت کاراته استان نرسیده است.

داوری زمان دقیق برگزاری رقابت‌های جام سرداران را نامعلوم اعلام کرد و افزود: همه چیز به موافقت شورای برون مرزی فدراسیون کاراته بستگی دارد تا جام سرداران را در تقویم ورزشی کاراته کشور ثبت کنیم.

دبیر هیئت کاراته قزوین با بیان این مطلب که پیگیر ثبت جام بین‌المللی سرداران در تقویم فدراسیون جهانی کاراته هستیم، تصریح کرد: با ثبت این رقابت‌ها در تقویم فدراسیون جهانی کاراته، هر ساله جام سرداران را در قزوین برگزار می‌کنیم.

داوری با اشاره به آمادگی هیئت کاراته قزوین برای برگزاری جام سرداران، بیان کرد: ابعاد گوناگون برگزاری جام بین‌المللی سرداران را بررسی کرده‌ایم و از آمادگی کامل برخوردار هستیم.

این مقام مسئول اضافه کرد: هفت کشور خارجی که کاراته مطرحی در سطح جهان دارند برای این رقابت‌ها دعوت می‌شوند و مقدمات لازم برای میزبانی نیز پیش‌بینی شده است.

دبیر هیئت کاراته قزوین قطب جدید کاراته جهان را اروپا دانست و عنوان کرد: دیگر از آسیا به عنوان قطب کاراته جهان یاد نمی‌کنند بلکه اروپا قطب جدید کاراته جهان است.

 

* اعزام تیم منتخب کاراته قزوین به یکی از تورنمنت‌های بین‌المللی

داوری در ادامه از اعزام تیم کاراته قزوین به یکی از تورنمنت‌های بین‌المللی کاراته خبر داد و گفت: طی هماهنگی‌هایی که با فدراسیون کاراته صورت گرفته است، تصمیم بر این شد تا تیم منتخب کاراته قزوین در یکی از تورنمنت‌های بین‌المللی  شرکت کند.

وی بیان کرد: تورنمنتی که تیم منتخب کاراته استان قزوین در آن شرکت می‌کند از لحاظ رنکینگ فدراسیون جهانی در سطح قابل قبولی قرار دارد و جزو رقابت‌های مطرح آسیا است.

 

* حذف رشوند و شکیبا از اردوی تیم ملی کاراته

دبیر هیئت کاراته قزوین به سومین مرحله اردوی تیم ملی کاراته کشور اشاره کرد و افزود: رشوند و شکیبا دو کاراته‌کای قزوینی در تیم ملی امید کاراته کشور که برای دور سوم اردوی تیم ملی به ارومیه اعزام شده بودند، با تغییرات قوانین کنفدراسیون کاراته آسیا در رده‌های سنی امید و جوانان، از اردوی تیم ملی کاراته حذف شدند.

داوری تصریح کرد: آسیا بری دیگر ملی‌پوش تیم جوانان کاراته کشور با غلبه بر حریفانی از اراک و مازندران، به عنوان نفر اول وزن 68- کیلوگرم نظر کادر فنی را به خود جلب کرد و به مرحله بعد راه یافت.

وی خاطر نشان کرد: در تاریخ هیئت کاراته قزوین برای نخستین بار است که کاراته‌کاران قزوینی به چنین مرحله‌ای از اردوی تیم ملی راه می‌یابند.

انتهای پیام/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول