اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

مدیر جدید سازمان تامین اجتماعی خراسان‌جنوبی معرفی شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی و با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی و مدیر کل امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی، سید علی اصغر محمودی به عنوان مدیر کل سازمان تامین اجتماعی خراسان‌جنوبی معرفی شد.

مدیر جدید سازمان تامین اجتماعی خراسان‌جنوبی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عصر امروز جلسه تودیع و معارفه مدیر کل سازمان تامین اجتماعی خراسان‌جنوبی با حضور معاون امنیتی سیاسی استاندار خراسان‌جنوبی برگزار شد.

مدیر کل امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی در این جلسه اظهار داشت: استان خراسان‌جنوبی از استان‌های محروم کشور است که البته با تلاش دولت‌های نهم و دهم این استان تا حدی از محرومیت خارج شده است.

محمد علایی ادامه داد: سابقه فرهنگی خراسان‌جنوبی و صادرات فرهنگی آن به مراتب بیشتر از سایر استان‌های کشور است که این موضوع آن را متمایز ساخته است.

 

*در سال گذشته 11 هزار میلیارد تومان در بخش مستمری هزینه شده است

وی ابراز داشت: در دوره مدیر کل سابق استان، موفق شدیم که خدمات سازمان را به نزدیکترین محل زندگی مردم در خراسان‌جنوبی منتقل کنیم که تاسیس چهار شعبه در استان از جمله آن‌ها است.

مدیر کل امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: این امکان برای سازمان وجود دارد که خدمات را به نزدیکترین محل زندگی مردم منتقل کند.

علایی با اشاره به دولتی بودن سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: این سازمان یکی از بزرگترین نهادهای دولتی کشور است که در سال گذشته 11 هزار میلیارد تومان در بخش مستمری و 5 هزار میلیارد تومان در بخش درمان هزینه کرده است.

مدیر کل سازمان تامین اجتماعی خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه اظهار داشت: در نظام اسلامی گرفتن پست و مقام موجب فخر نبوده و از دست دادن آن هم ذلت بار نیست.

سید علی اصغر محمودی پذیرش مسئولیت در نظام مقدس اسلامی را به منزله پذیرش یک امانت الهی دانست و ادامه داد: طبق دستورات دین مبین اسلام، ادای امانت واجب بوده و خیانت در آن حرام است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول