اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام‌نور استان زنجان:

مسابقات شطرنج پیام‌نور در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور استان زنجان از برگزاری مسابقات قهرمانی شطرنج دانشجویان دختر دانشگاه پیام‌نور کشور به میزبانی استان زنجان خبر داد.

مسابقات شطرنج پیام‌نور در زنجان برگزار می‌شود

اصغر حاج علی‌اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: این مسابقات پنجم تا نهم اردیبهشت ماه سال جاری در زنجان اجرا می شود.

وی ادامه داد: مسابقات قهرمانی شطرنج خواهران پیام‌نور با همکاری و نظارت معاونت فرهنگی ـ اجتماعی و اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام‌نور کشور در مجموعه فرهنگی و رفاهی پیام زنجان برگزار می‌شود.

مسئول کمیته فرهنگی و روابط عمومی مسابقات قهرمانی شطرنج خواهران تصریح کرد: تاکنون 77 ورزشکار از 11 استان کشور برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کردند.

وی خاطر نشان کرد: پیش بینی می‌شود 150 ورزشکار از برگزیدگان این رشته در این دوره از مسابقات قهرمانی شطرنج حضور داشته باشند.

حاج علی‌اکبری با اشاره به اقدامات دانشگاه پیام‌نور استان زنجان به منظور برگزاری مطلوب این مسابقات یادآور شد: پیش بینی محل اسکان و برگزاری مسابقات، برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه مسابقات شطرنج، طراحی پوستر مسابقات و ارسال به استان‌های کشور به منظور اطلاع‌رسانی گسترده از جمله اقدامات دانشگاه پیام‌نور استان زنجان در برگزاری این مسابقات است.

وی برگزاری کارگاه‌های آموزشی، علمی و فرهنگی، همچنین بازدید از اماکن فرهنگی، گردشگری استان زنجان را از برنامه‌های جانبی مسابقات قهرمانی شطرنج به میزبانی استان زنجان عنوان کرد.

مسئول کمیته فرهنگی و روابط عمومی مسابقات قهرمانی شطرنج خواهران در ادامه با اشاره به اینکه دانشگاه پیام‌نور استان زنجان در سال جاری میزبان دو مسابقه ورزشی در سطح ملی است اظهار داشت: میزبانی مسابقات قهرمانی کاراته دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور کشور، دیگر برنامه ورزشی این دانشگاه است که در آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی شعار این مسابقات را، ورزش برای ارزش، اخلاق‌مداری، قانون‌مندی، دوستی و همبستگی اعلام کرد.

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام‌نور استان زنجان یادآور شد: دبیرخانه مرکزی برای اطلاع‌رسانی و مکاتبات این مسابقات در سازمان مرکزی دانشگاه پیام‌نور کشور بوده و از طریق سایت اینترنتی اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام‌نور کشور به آدرس sport.pnu.ac.ir قابل دسترسی است.

وی با اشاره به اینکه اطلاعات لازم برای اسکان و برگزاری این مسابقات در سایت مذکور موجود است افزود: اخبار و اطلاعات لازم در زمینه برگزاری مسابقات قهرمانی شطرنج خواهران پیام‌نور در سایت دانشگاه پیام نور استان زنجان نیز به نشانی www.zanjanpnu.ac.ir موجود است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول