اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش آذربایجان‌شرقی با حضور در تمرینات شهرداری تبریز:

سهمیه فوتبال تبریز در لیگ برتر با تلاش مضاعف حفظ می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی با حضور در تمرینات تیم فوتبال شهرداری تبریز، از بازیکنان خواست با تلاش مضاعف سهمیه تبریز در لیگ برتر را حفظ کنند.

سهمیه فوتبال تبریز در لیگ برتر با تلاش مضاعف حفظ می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، سید محمد شروین اسبقیان خطاب به کادر فنی و بازیکنان این تیم گفت: سازمان ورزش شهرداری تبریز و مدیریت باشگاه تلاش‌های بسیاری را برای حضور شایسته تیم فوتبال این باشگاه در لیگ برتر فوتبال انجام داده و زحمات زیادی را متحمل شده‌اند.

وی افزود: متاسفانه نتایج ضعیف این تیم در بازی‌های گذشته، آن را در معرض سقوط به لیگ یک قرار داده و بازیکنان و کادر فنی باید با تلاش و همت مضاعف همچنین گرفتن نتایج خوب و امتیازهای لازم از سقوط تیم جلوگیری کنند.

اسبقیان با اشاره به بازی حساس این تیم با ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست و نهم ابراز امیدواری کرد این تیم تبریزی با دست پر و گرفتن هر سه امتیاز به تبریز بازگردد.

دیدار تیم‌های شهرداری تبریز و ذوب‌آهن اصفهان از هفته بیست و نهم لیگ برتر یکشنبه هفته آینده به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول