اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

جوامعی که بهداشت را از منظر دین دنبال می‌کنند، پیشرفته‌اند

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: جوامعی که بهداشت را از منظر دین دنبال می‌کنند، پیشرفته‌تر از جوامع دیگر هستند.

جوامعی که بهداشت را از منظر دین دنبال می‌کنند، پیشرفته‌اند

حجت‌الاسلام امیر چهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه در اسلام سفارشات زیادی در رابطه با سلامت و بهداشت شده است اظهار داشت: اسلام تاکیدات زیادی بر حفظ بهداشت و سلامت جسمی و روانی دارد.

وی با اشاره به روایاتی که از پیامبر اسلام در رابطه با حفظ پاکیزگی شده است افزود: باید متوجه بود که تاکیدات اسلام بر حفظ مادی و معنوی بهداشت و سلامت است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تصریح کرد: دوری از تعالیم دینی مشکلات زیادی را در دنیای امروز به وجود آورده است.

وی بر لزوم توجه به تعالیم دینی در حفظ سلامت روحی و روانی تاکید کرد: جوامعی که بهداشت را از منظر دین دنبال می‌کنند پیشرفته‌تر از جوامع دیگر هستند.

حجت‌الاسلام چهری بر لزوم حفظ جایگاه سالمندان در جامعه تاکید کرد و گفت: بر اساس روایات اسلامی سالمندان در واقع برکت خانواده‌ها محسوب می‌شوند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره وضعیت جامعه کنونی ایران در حفظ حرمت سالمندان تصریح کرد: هر چند تغییراتی در جامعه به وجود آمده است ولی در کل این وضعیت قابل قبول است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تغییرات به وجود آمده را حاصل تقابل مدرنیته و سنت‌گرایی برشمرد و اضافه کرد: خوشبختانه جامعه ایران بعد از انقلاب در رابطه با حفظ حرمت سالمندان رو به جلو حرکت می‌کند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول