اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش عنبرآباد:

نخستین دوره مسابقات فوتبال ساحلی عنبرآباد برگزار شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان عنبرآباد گفت: نخستین دوره مسابقات فوتبال ساحلی با حضور 12 تیم در حاشیه رودخانه روستای گز‌آباد این شهرستان برگزار شد.

نخستین دوره مسابقات فوتبال ساحلی عنبرآباد برگزار شد

احمد مجیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در عنبرآباد با اشاره به برگزاری اختتامیه مسابقات فوتبال ساحلی در این شهرستان اظهار داشت: نخستین دوره این مسابقات با حضور 12 تیم در حاشیه رودخانه روستای گز‌آباد برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از رقابت‌ها که طی 20 روز برگزار شد، تیم‌های دهیاری تل‌شیراز مقام اول و سعدآباد و گزآباد مقام‌های دوم و سوم را کسب کرده‌اند.

مجیدی تصریح کرد: همچنین جام اخلاق نخستین دوره مسابقات فوتبال ساحلی به تیم دهیاری گزآباد اهدا شد.

وی ابراز داشت: توجه به ورزش روستایی می‌تواند، نقش مهمی در استعدادیابی جوانان و نوجوانان روستایی داشته باشد.

مجیدی عنوان کرد: در این زمینه نیز باید برنامه‌ریزی دقیقی صورت گیرد تا از وجود آنان در مسیر ورزش به نحو مطلوب استفاده شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان عنبرآباد گفت: این نهاد اجرایی تمام تلاش خود را در این مسیر قرار داده است تا سبب توسعه ورزش‌های روستایی در مناطق مختلف شهرستان شود.

مجیدی بیان داشت: استعدادهای خوب و بالقوه‌ای در روستاهای این منطقه در زمینه‌های مختلف ورزشی وجود دارد، اما به دلیل عدم وجود امکانات همچنان ناشناخته مانده و به صورت بالفعل درنیامده‌اند.

وی اذعان داشت: امیدواریم در راستای برطرف کردن مشکلات ورزش روستایی در شهرستان عنبرآباد، مسئولان مربوطه گام‌های خوبی بردارند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول