اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تامین اجتماعی شهرستان جم:

دفترچه‌های تامین اجتماعی تا یکم اردیبهشت تعویض می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس تامین اجتماعی شهرستان جم گفت: دفترچه‌های تامین اجتماعی که فاقد کد 18 رقمی هستند تا یکم اردیبهشت تعویض می‌شوند.

دفترچه‌های تامین اجتماعی تا یکم اردیبهشت تعویض می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم مرتضی عالی‌پور شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی یک سازمان خدمات‌رسان است و خدمات متنوع و ارزشمندی به مردم و بیمه‌شدگان ارائه می‌کند.

 

وی افزود: بیش از 18 خدمت بسیار مهم و ارزنده توسط این نهاد به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران ارائه می‌شود و در شهرستان جم نیز این امر با همه توان انجام می‌شود.

رئیس تامین اجتماعی شهرستان جم خاطر نشان کرد: کیفیت‌بخشی به خدمات تامین اجتماعی در دستور کار این سازمان است و رضایت خاطر مراجعه‌کنندگان مهم‌ترین اولویت است.

عالی‌پور با اشاره به لزوم تعویض برخی از دفترچه‌های تامین اجتماعی تصریح کرد: دفترچه‌های بیمه تامین اجتماعی که سریال 18 رقمی نداشته باشند تعویض می‌شوند.

وی با بیان اینکه دفترچه‌های تامین اجتماعی تا یکم اردیبهشت باید تعویض شوند گفت: دفترچه‌های فاقد کد 18 رقمی حداکثر تا اول اردیبهشت قابل پذیرش است.

این مسئول اذعان داشت: با اجرای این طرح، کد ملی فرد و سریال دفترچه وی به‌ همراه یک بارکد مخصوص در تمام صفحات دفترچه بیمه افراد درج شده و از آن پس می‌توان اطلاعات افراد را از تمام کشور رؤیت کرد.

عالی‌پور یادآور شد: در واقع با این کار و ثبت این برگه در سیستم، مشخص خواهد شد چه دارویی و در کجا برای مریض تجویز شده است.

رئیس تامین اجتماعی شهرستان جم افزود: مزیت دیگر این طرح این است که امکان تمدید دفترچه در سراسر کشور نیز ساده‌تر خواهد شد.

وی با بیان اینکه تبلیغات این موضوع را نیز انجام داده‌ایم گفت: همکاران ما در تامین اجتماعی آمادگی کامل برای تعویض دفترچه‌های درمانی مردم عزیز شهرستان جم را دارند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول