اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته محقق شد

اعطای بیش از 1000 فقره وام کارگشایی در نهبندان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نهبندان از اعطای یک‌هزار و 61 فقره وام کارگشایی به مددجویان و غیر مددجویان این شهرستان طی سال گذشته خبر داد.

اعطای بیش از 1000 فقره وام کارگشایی در نهبندان

علی قریب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار داشت: طی سال گذشته این نهاد توانسته تعداد یک‌هزار و 61 فقره وام کارگشایی به مبلغی بیش از 4 میلیارد و 470 میلیون ریال را به فراد مددجو و غیرمددجو پرداخت کند.

وی تصریح کرد: این وام‌ها به منظور مرتفع شدن مشکلات درمانی، عمرانی و تأمین ضروریات زندگی به افراد پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نهبندان افزود: با توجه به حمایت دولت عدالت‌محور از مددجویان زیرپوشش این نهاد در ارتباط با معافیت‌های انشعاب آب و برق تعداد 245 نفر از مددجویان زیرپوشش این شهرستان از این تسهیلات استفاده و صاحب امتیاز آب و برق شدند.

قریب در ادامه از بافت 135 تخته فرش به متراژ 689 مترمربع در سال گذشته توسط مددجویان این نهاد خبر داد و گفت: این متراژ قالی توسط 200 بافنده در سطح روستاهای شهرستان به ارزش یک‌میلیارد و 188 میلیون ریال و در طرح‌های ریزماهی و خشتی بافته شده است.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت منطقه این نهاد آمادگی دارد تا در ارتباط با آموزش و اجرای طرح قالیبافی برای مددجویان اقدامات لازم را انجام دهد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نهبندان از راهیابی دو نفر از دانش‌آموزان مجتمع فرهنگی تربیتی شهید مطهری این نهاد به نام‌های "محمد ریش‌اسپید و مرتضی سروری‌بندانی" به المپیاد کشوری در رشته نقشه‌برداری خبر داد.

قریب اظهار داشت: در سال تحصیلی 90-89 صد درصد دانش‌آموزان پسر مجتمع فرهنگی تربیتی شهید مطهری شهرستان در خردادماه قبول شدند.

وی تصریح کرد: تمامی دانش‌آموزان سال سوم و پیش دانشگاهی مجتمع فرهنگی تربیتی شهید مطهری به مراکز آموزش عالی و دانشگاه راه یافتند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول