اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد

نهایی شدن روکش آسفالت اتوبان زنجان – قزوین تا عید فطر

خبرگزاری فارس: مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: روکش آسفالت اتوبان زنجان به قزوین تا عید فطر سال جاری به پایان می‌رسد.

نهایی شدن روکش آسفالت اتوبان زنجان – قزوین تا عید فطر

حافظ باباپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با توجه به زیاد شدن شکایات از وضعیت اتوبان زنجان، لکه‌گیری‌های اساسی و مقطعی قبل از عید در اتوبان زنجان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه هزینه‌های لکه‌گیری زمستان سال گذشته 8 میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: تا عید فطر سال جاری روکش آسفالت اتوبان زنجان به پایان می‌رسد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه اکیپ‌های ویژه نوروزی از 27 اسفند سال گذشته تا 15 فروردین سال جاری در حالت آماده باش به سر می‌بردند، اضافه کرد: استقرار در طول مسیرهای مواصلاتی و انجام گشت‌ها در طول مسیرها از جمله اقدامات اداره کل راه و شهرسازی در ایام نوروز محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از 237 هزار نفر در ایام نوروز 91 با استفاده از قطار مسافرت کرده‌اند، ادامه داد: این تعداد جابه‌جایی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 12.7 درصد افزایش یافته است.

باباپور با بیان اینکه تا 14 فروردین سال جاری هشت پرواز رفت‌ و برگشت به مشهد مقدس انجام شده است، تصریح کرد: در این پروازها یک هزار و 400 نفر مسافر جابه‌جا شده‌اند.

وی با بیان اینکه 543 دستگاه روز گشت نوروزی انجام گرفته است، یادآور شد: 814 کیلومتر تیغ‌زنی شانه‌ها و13 هزار و 600 کیلومتر نیز عملیات یخ‌زدایی توسط اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان صورت گرفته است.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول